Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:16:21 GMT

نخستین خرید تابستانی یووه برای فصل بعد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۹۴۵

نخستین خرید تابستانی یووه برای فصل بعد

یوونتوس به بازیکن آژاکس علاقه زیادی دارد و برای جذب این بازیکن 50 میلیون یورو پرداخت می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از توتو اسپورت، یوونتوس به خاطر قهرمانی‌های پیاپی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایتالیا به دست آورده و البته درخشش در لیگ قهرمانان اروپا توان مالی بالایی پیدا کرده است.

بیانکونری‌ها با جذب کریستیانو رونالدو نشان دادند که توان جذب هر بازیکنی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه توتو اسپورت از نخستین هدف یوونتوس برای فصل نقل و انتقالات تابستانی سخن به میان آورد و نوشت: جذب ماتیاس دی لخت بازیکن هلندی آژاکس نخستین خرید مورد علاقه یوونتوس در تابستان خواهد بود.

این روزنامه ایتالیایی نوشت: یوونتوس در تابستان گذشته هم به جذب دی لخت ابراز علاقه نشان داد اما آژاکس این ستاره جوان خود را نفروخت. یووه آماده است که برای جذب این بازیکن هلندی 50 میلیون یورو پرداخت کند اما یک رقیب جدی به نام بارسلونا دارد و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو تیم بزرگ می‌توانند  این استعداد بزرگ را جذب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا علاقه خاصی به بارسا دارد. ستاره پرتغالی سیتی در یکی دو مصاحبه به صراحت در این رابطه حرف زده و اخیرا ژوائو فلیکس نیز تایید کرد که برناردو همیشه از او در مورد بارسا می پرسد و به نوعی نسبت به باشگاه کاتالان وسواس پیدا کرده اما او بسیار بدشانس است که در مقطعی مورد توجه این باشگاه قرار دارد که از نظر مالی در شرایط خوبی نیست.

برناردو هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد ولی بند فسخ 50 میلیون یورویی او در تابستان قابل فعال شدن است. بارسا برناردو را به عنوان گزینه شماره یک تابستان مدنظر دارد ولی تا زمانی که از نظر فرپلی مالی مجوز لالیگا را نگیرد، این خرید غیرممکن است. بارسا باید یکی دو بازیکن خود را با رقمی خوب بفروشد تا بتواند از فرمول یک فروش در برابر یک خرید استفاده کند. 

در چنین شرایط سختی، حالا رلادیو کاتالونیا ادعا کرده که بایرن مونیخ نیز به خرید برناردو علاقه‌مند شده و از نظر مالی نیز پیشنهادی به مراتب بهتر برای ستاره پرتغالی دارد. بایرن نه تنها مشکلی برای پرداخت بند فسخ برناردو ندارد که دستمزد بیشتری نیز به او خواهد داد. برناردو احتمالا منتظر مشخص شدن وضعیت بارسلونا خواهد ماند و سپس تصمیم نهایی را خواهد گرفت. 

بارسا در سال های اخیر ستاره های زیادی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده و شاید برناردو نفر بعدی باشد.

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان