Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور فرانسه جنایت شهرک نشینان صهیونیست در به شهادت رساندن یک بانوی 48 ساله فلسطینی به نام "عایشه رابی" از اهالی شهرک بدیا در استان سلفیت را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، فرانسه شهادت عایشه رابی در اثر سنگ پراکنی شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی نابلس را به خانواده و نزدیکان وی تسلیم گفت و ابراز امیدواری کرد که تمامی ابعاد این مساله مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکنسولگری فرانسه در قدس در همین راستا با صدور بیانیه ای تاکید کرد که توسل به خشونت قابل قبول نیست.

گفتنی است که عایشه رابی شامگاه جمعه گذشته در اثر اصابت سنگ پرتاب شده از سوی شهرک نشینان صهیونیست به سمت خودروی "یعقوب رابی" همسر 52 ساله وی در نزدیکی ایست بازرسی حواره جان خود را از دست داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرک نشینان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند

این تجمع در امامزاده عبدالله (ع) گرگان با عنوان «النصر غزه» برگزار شد و تجمع کنندگان ضمن سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، از مجامع جهانی خواستند تدابیر لازم و قابل اجرا برای جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و فلسطین به ویژه زنان و کودکان در راستای سیاست نسل‌کشی رژیم صهیونیستی بیندیشند.

مردم گرگان همچنین از سازمان ملل خواستند قطعنامه مصوب شورای امنیت این سازمان را که طی چند روز قبل به تصویب اکثریت آرا مبنی بر آتش‌ بس فوری در غزه رسید را لازم‌الاجرا کند.

شورای امنیت سازمان ملل با ۱۴ رای موافق و رای ممتنع آمریکا قطعنامه پیشنهادی درباره غزه را به تصویب رساند و آمریکا آن را وتو نکرد.

روحانیون اهل سنت گلستان نیز امروز طی بیانیه‌ای مشترک جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را به شدت محکوم کردند و تاکید کردند: این جنایت بزرگ هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه روز ۱۷۰ خود را در حالی سپری می‌کند که جنایات اشغالگران در رفح، خان یونس و دیرالبلح ادامه دارد.

از چند روز پیش رژیم صهیونیستی حمله جدیدی به بیمارستان شفا شروع کرده و کشتار‌های هولناکی را مرتکب شده است. شاهدان عینی از اعدام‌های میدانی، بازداشت‌ها و کوچاندن آوارگان و دیگر اقدامات غیرانسانی علیه فلسطینی‌ها در بیمارستان شفا خبر می‌دهند.

در آذرماه سال گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی به این بیمارستان یورش برده و مدعی شده بود که این بیمارستان مرکز فرماندهی حماس و گردان‌های قسام شاخه نظامی آن است، اما نتوانست این ادعا را ثابت کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند