Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان میرضیایی تهیه‌کننده و مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این موسسه در حوزه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روز چهارشنبه ۳۰ آبان محسن میرزاده در تالار وحدت تهران با اجرای برنامه‌ای در حوزه موسیقی کرمانجی در قالب یک اجرای فیوژن از مخاطبان میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه هفتم آذرماه هم گروه بندری «آوای موج» به سرپرستی محسن آقایی، کنسرتی را در همین تالار با اجرای موسیقی جنوبی برگزار می‌کند.

وی درباره برنامه‌های زمستانی این موسسه نیز گفت: برای فصل زمستان برنامه‌های متفاوت و جالب توجهی را تدارک دیده‌ایم که برگزاری کنسرت استاد فرج علیپور خواننده، آهنگساز و نوازنده صاحب نام موسیقی نواحی منطقه لرستان و کنسرت ارکستر «جم» به سرپرستی استاد رضادربندی از جمله این برنامه‌هاست. به هر حال با توجه به طیف گسترده‌ای که مخاطبان این دو هنرمند دارند فکر می‌کنم این اجراها می‌تواند مورد توجه دوستداران موسیقی نواحی ایران قرار گیرد.

میرضیایی ادامه داد: البته ما غیر از این دو کنسرت برنامه‌هایی را نیز برای گروه «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی پیش‌بینی کرده‌ایم که یکی از این دو کنسرت ویژه بانوان در تالار وحدت و یکی دیگر از برنامه‌ها با خوانندگی احسان کرمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتشار دو آلبوم دیگر توسط موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» خبرداد و افزود: تا پایان سال جاری دو آلبوم از سوی موسسه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد که یکی از آن‌ها مربوط به آلبوم موسیقی احسان کرمی و دیگری مربوط به گروه «آوای موج» است که طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان سال جاری در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. البته آلبوم «آوای موج» یک آلبوم تصویری است که جزییات و اطلاعات آن به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهنگی هنری موسیقی زمستان ایران احسان کرمی مجری مشهور اجرای کنسرت انتشار آلبوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند

به گزارش جام جم آنلاین، علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با فارس پیرامون آخرین وضعیت سلامت مسعود اسکویی، گوینده،کارشناس و مجری پیشکسوت رادیو گفت: آقای اسکویی در بیمارستان بستری هستند اما چند روز پیش فرصتی پیش آمد و به عیادت ایشان رفتم. دوستان با پزشکان معالج استاد اسکویی صحبت کردند و در جریان روند درمانی این گوینده قرار دارند. مردم برای سلامتی پیشکسوتان از جمله استاد اسکویی که گنجینه ارزشمند رسانه هستند، دعا کننند.انشالله هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شوند و مردم بار دیگر صدای او را از موج رادیو بشنوند.

وی ادامه داد: استاد اسکویی بخاطر عشقی که به مردم دارند در ایام نوروز در استودیوی رادیو ورزش برای لحظاتی حضور داشتند و شنوندگان صدای او را شنیدند.معاون صدا در پایان تاکید کرد: کمتر گوینده و کارشناس ورزشی را سراغ داریم که بیش از پنج دهه در رادیو و تلویزیون فعالیت کند و با آن صدای خاص و پرصلابتش همچنان مخاطب را پای رادیو بنشاند و بدون تردید استاد اسکویی یکی از بهترین پیشکسوتان رادیو است که سابقه بسیاری در گویندگی، کارشناس مجری و گزارشگری دارد. فعالیت مخلصانه استاد اسکویی برای همیشه در ذهن مردم باقی می‌ماند. هنوز هم شنوندگان با آن صدای زیبا و دلنشین استاد اسکویی را می شناسند، با همان شور و حال سال های جوانی و البته با کوله باری از تجربه.

دیگر خبرها

  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید