Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:53:51 GMT

افتتاح مدرسه 5 کلاسه خیر ساز در جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۰۷۵

افتتاح مدرسه 5 کلاسه خیر ساز در جیرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید امیرتیموری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در مراسم افتتاح مدرسه 5 کلاسه خیر ساز با اشاره به گستردگی شهرستان جیرفت در چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز، گفت: فضاهای آموزشی این شهرستان نیاز به باز سازی و مقاوم سازی جدی دارد تا در زمان بحران دچار مشکل نشویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه 10واحد آموزشی با مشارکت خیران مدرسه ساز در جیرفت کلنگ زنی شده، افزود: این مدرسه دخترانه به همت پدر و مادر معلم زنده یاد حامد ابراهیمی عسکر در محله کله رود جیرفت احداث شده است .

امیرتیموری تصریح کرد: این مدرسه 5 کلاسه با زیربنای350 متر مربع و هزینه 3 هزار میلیون ریالی این خانواده معلم جیرفتی احداث شده که زمینه تحصیل 150نفر از دانش آموزان محله کله رود جیرفت را در فضایی مناسب و امن فراهم کرده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از به بهره برداری رسیدن 3 مدرسه دیگر در بخش مرکزی و اسماعیلی جیرفت تا 3هفته آینده خبر داد و گفت: این 3 مدرسه نیز با همت خیران در 3 روستای جیرفت ساخته شده است که با تکمیل کارهای پایانی این مدارس به زودی افتتاح و شاهد حضور دانش آموزان در مدارس امن هستیم .

امیرتیموری افزود: تا چند ماه آینده 7 مدرسه از 4 کلاسه تا 9کلاسه در مجموع با ظرفیت 80 کلاس درس به مجموع کلاس های درس دانش آموزان جیرفت اضافه خواهد شد.

احمد امینی روش، فرماندار جیرفت هم در حاشیه مراسم افتتاح این مدرسه از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای ساخت مدارس در جیرفت خبر داد و گفت: توجه به زیرساخت های آموزشی یکی از اولویت های اصلی کاری در شهرستان جیرفت است .

رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت افزود: 50 باب مدرسه در شهرستان جیرفت با حضور و مشارکت خیران در حال ساخت یا اتمام است که با بهره برداری از این مدارس حجم زیادی از مشکلات کمبود کلاس های درس در این شهرستان رفع خواهد شد.

 

خانم بی کران مادر معلم فقید جیرفتی هم گفت: با توجه به اینکه این محله یکی از محله های کم برخوردار شهر جیرفت است و از طرفی به دلیل وجود مدرسه ای فرسوده در این محل با همسر تصمیم بر ساخت و احداث مدرسه ای با نام فرزندم حامد ابراهیمی عسکر گرفتیم که به لطف خدا این واحد آموزشی برای تحصیل دانش آموزان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

با حضور مسئولان محلی، اهالی محله کله رود و دانش آموزان یک باب مدرسه 5 کلاسه خیر ساز به همت خانواده معلم فقید جیرفتی حامد ابراهیمی عسکر در محله کله رود جیرفت افتتاح شد.

انتهای پیام /ب

یک باب مدرسه خیرساز در کله رود جیرفت افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر