Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان یکی از راه‌های مطالعه بر روی کاهش واقعه طلاق را استفاده هدفمند از ظرفیت فکری وکلای سطح استان دانست و گفت:خواستار برگزاری جلسه‌ای ویژه با حضور نمایندگان وکلای استان در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی در حوزه طلاق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: افزایش طلاق، زنگ خطری برای کاهش ایمنی و سلامت جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق مطالعات بهزیستی استان عدم مسئولیت پذیری، کمبود مهارت‌های سازگارانه، عدم رضایت از روابط جنسی، خیانت، اعتیاد و بیکاری از مهم‌ترین عوامل موثر در بروز واقعه طلاق است.

نوروزیان افزود: طلاق، فوت مردان، از کار افتادگی مردان، اعتیاد مردان، زندانی بودن مردان از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که تاثیرمستقیم بر افزایش روند رو به رشد آمار زنان سرپرست خانوار دارد.

وی بر اهمیت استفاده از سواد آموزی زنان سرپرست خانوار و ارائه مشاوره‌های روانشناختی به دانش آموزان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اجرای طرح غربالگری زنان سرپرست خانوار تقدیر کرد و تحقق آن را در سلامت جامعه تاثیر گذار دانست.   انتهای پیام//ج.ر
برگزاری جلسه هم افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طلاق بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت:طرح پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری از سوی سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت دولت از جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اجرایی و هشت هزار پرونده ناباروری در استان طی یک سال گذشته تشکیل و بررسی شد.
دکتر علی رضازاده افزود:در این راستا طی یک سال گذشته از هشت هزار پرونده تقاضا که در این زمینه تشکیل شده است که سه هزار و ۷۰۰ پرونده به مرحله پرداخت هزینه رسیده است.

وی گفت:برای درمان این شمار، افزون بر ۲۲۱ میلیارد ریال بابت هزینه‌های خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود:برای ارائه خدمات به زوج‌های نابارور طی سال گذشته با هفت مرکز دانشگاهی و خصوصی در استان عقد قرارداد و به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد