Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی درهمایش مبلغین و روحانیون مدارس امین استان افزود: ارتباط خوبی بین حوزه علمیه و مراکز آموزشی خصوصاً با آموزش و پرورش برقرار شده که باید این روابط را تقویت کرده و توسعه بخشید.
وی گفت: رابطه بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش و حتی مراکز پیش‌دبستانی باید از همان اوایل انقلاب شکل می‌گرفت، اما هنوز هم دیر نیست و باید این روابط را تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک با بیان اینکه مبلغین و روحانیون مدارس باید متناسب با رویکرد آموزش و پرورش در راستای اهداف نظام حرکت کنند افزود: روحانیون باید محیطی برای رشد فضائل انسانی، رشد اخلاق، مساوات و برادری، امر به معروف و... را فراهم کرده و تحولی عظیم در نظام آموزش و پرورش رقم بزنند.
آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه‌های آینده کشور هستند که در این نهالستان باید به درخت‌های تنومند تبدیل شوند، گفت: جوانان و نوجوانان همه به عنوان بازوی توانمند ملت، رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام هستند و هرکدام باید مالک اشترهایی برای دفاع از ایران اسلامی تربیت شوند.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم  با اشاره به اجرای طرح امین گفت: «طرح امین» پلی است تا سه نهاد آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه از تک‌روی کردن در فعالیت‌ها پرهیز کرده و از فعالیت‌های یکدیگر اطلاع پیدا کنند.
علی شیرخانی افزود: استان مرکزی سال گذشته رتبه برتر کشور را در تعداد حضور روحانی در طرح امین کسب کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه دانش آموزان فضائل روحانیون استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان