Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: رشته‌های جدید دانشگاهی در راستای توسعه آموزش عالی در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی گرمسار راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در جلسه شورای آموزش عالی گرمسار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه دوازدهم با بیان اینکه گرمسار دارای ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دانشگاهی است، بیان داشت: ایجاد شهرک دانشگاهی در گرمسار یکی از اولویت‌های مهم و اساسی ما در این شهرستان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه گرمسار ظرفیت مطلوبی برای سرریز جمعیت کلان‌شهر تهران دارد، افزود: تأسیس پردیس دانشگاه‌های مادر در گرمسار و پذیرش دانشجو در این شهرستان یکی از برنامه‌های مهمی است که پیگیری می‌شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی رونق اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار در گرمسار را از مهم‌ترین مزایای تحقق این هدف برشمرد و گفت: گرمسار به‌عنوان یک شهر ریل پایه و نزدیکی به تهران می‌تواند نقطه عطفی برای رشد و توسعه ظرفیت‌های علمی در کشور باشد؛ اما از سوی دیگر باید گفت: اتحاد دانشگاه‌های این شهرستان، همکاری و تعامل رٶسای دانشگاه‌ها نقش موثری در رفع مشکلات دارد.

کاتب ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات دانشجویی را در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه دانشگاه دولتی گرمسار در دستور کار قرار دارد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غلامرضا کاتب رشته دانشگاهی دانشگاه گرمسار نماینده مجلس گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند