Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

وزیر راه و شهرسازی چندی پیش طی یادداشتی با عنوان "هم‌داستانی ضدرسانه با ترامپ" گفته بود: «از یک تهیه‌کننده پرسیدم که تهیه یک دقیقه ویدئوی سفارشی حداقل چه مقدار هزینه دارد. او گفت که حداقل ده میلیون تومان.»

سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی طی یکسال اخیر بر فعالیت‌های تبلیغاتی خود در حوزه بنادر افزوده و از مستندی به نام فانوس دریایی رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس آنچه در سایت این سازمان به نشانی www.pmo.irبارگذاری شده تاکنون حدود 300 دقیقه از این برنامه تهیه شده است. مستنداتی که گستره آن شامل بنادر شمالی، جنوبی، جنوب شرقی و جنوب غربی کشور است.

حال با توجه به اظهارات وزیر راه و شهرسازی که معتقد است ساخت هر دقیقه ویدئو 10 میلیون تومان هزینه دارد، این سوال ایجاد می شود که آیا برای ساخت مستند «فانوس دریایی» سازمان بنادر و دریانوردی حدود 3 میلیارد تومان هزینه شده است؟ این هزینه فارغ از احتساب هزینه‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی است که از بیت‌المال برای پخش این مستند در صدا و سیما هزینه شده است.

با توجه به این‌که آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی همواره ادعای شفاف‌سازی دارد، از ایشان درخواست می‌شود به مدیرانش دستور دهد میزان هزینه برای ساخت و پخش هر قسمت از مستند فانوس دریایی را اعلام کنند. فارغ از اینکه محتوای این مستند چقدر موثر بوده است، این سئوال مطرح است که آیا وزیر محترم راه و شهرسازی با اطلاعات غلطی که از هزینه ساخت یک دقیقه ویدئو رسانه ای دارد، برای ساخت این مستند هم زیر بار این هزینه کلان از جیب بیت المال رفته و مجوز آن را به سازمان بنادر داده است؟

از این رو درخواست می‌شود وزارت راه و شهرسازی در راستای شعارهای مربوط به دسترسی آزاد مردم به اطلاعات و شفاف سازی، نسبت به این مسئله شفاف‌سازی لازم را انجام دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی وزارت راه سازمان بنادر و دریانوردی مستند فانوس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

عدم پیشرفت مسکن ملی متقاضیان بجنورد را در نیمه راه گذاشت

تنکابنی‌ها در انتظار دریافت کلید طلایی مسکن ملی

روند کند ساخت مسکن ملی متقاضیان سیرجانی را گلایه‌مند کرد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است

ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی