Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: امسال حدود 171 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمران روستایی استان هزینه شد.

حافظ باباپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان اعتبار حدود 55 میلیارد ریال از اعتبارهای استانی، ملی و سایر منابع برای اجرای طرح هادی 17 روستای استان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: سه میلیارد و 780 میلیون ریال نیز از محل اعتبار سایر منابع برای اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و 94 میلیارد و 770 میلیون ریال برای طرح 162 واحدی گلریزان عجب شیر هزینه شد.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با صرف 541 میلیون ریال 827 جلد سند مالکیت روستایی و 389 جلد سند مالکیت شهری در شهرستان های استان صادر شد.
باباپور ادامه داد: با اعتبار 16 میلیارد و 740 میلیون ریال نیز طرح احداث 93 واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای 2 توانجو در راستای برنامه جامع تامین مسکن اقشار کم درآمد روستایی در 93 روستای استان اجرا شد.
وی گفت: این طرح ها همزمان با روز روستا در 21 شهرستان استان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا تا کنون در 788 روستای آذربایجان شرقی طرح هادی روستایی اجرا و در 289 روستا این طرح بازنگری شده و 209 هزار و 776 سند روستایی در استان صادر شده است.
8023/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمراني مسكن آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد