Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق سیدحسین پیغمبری اشاره و این مسئولیت را به وی سپرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی است.

فاضل نظری در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه جناب‌عالی همکاران ارجمند استان یزد و از رهگذر ملاحظه‌ راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم‌های موثری برداشته شود

بیوگرافی این شخصیت بدین شرح است:

سید حسن پیغمبری در سال 46 در یزد متولد شد 

ابتدایی را در دبستان پسرانه بهارو راهنمایی را در مدرسه راهنمایی علامه اقبال یزد ودبیرستان را در رشته علوم انسانی در دبیرستان ایرانشهر یزد گذراند

تحصیلات تکمیلی و عالی خود را در رشته های زیر ادامه داد :

دانشگاه سوره اصفهان مدرک کارشناسی کارگردانی

کاردانی در رشته نمایش آموزشکده هنر تهران

کاردانی در رشته بازیگری آموزشکده هنر تهران

کاردانی نورپردازی دانشکده صدا و سیمای تهران

کاردانی تصویر برداری دانشکده صدا و سیمای تهران

کارشناسی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان

دوره یکساله عکاسی در انجمن سینمای جوانان تهران

 

فعالیت های اجرایی:

 

کارشناس تئاتر اداره ارشاد اسلامی 71-73

مربی و کارشناس مسئول فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان- 73 تا 76

مسئول تبلیغات فولاد آلیاژی 76-77

گزارشگر و برنامه ساز رادیو یزد 72تا77

کارگردان هنری کودک صدای مرکز یزد 73تا77

تهیه کنندگی برنامه های نمایشی و فرهنگی صدای مرکز یزد 73-77

نورپرداز و فیلمبردار سیمای مرکز یزد 77تا92

استخدام صدا و سیما 78

همکاری در زمینه های دستیاری کارگردان، برنامه ریز، کارگردان هنری در تله فیلم ها و سریال های سیمای یزد 78-92

کارگردانی هنری برنامه های نمایشی و کارگردان فیلم های کوتاه و نیمه بلند و بلند سینمایی مرکز یزد 78 تا 92

مدیر گروه کودک و نوجوان و ورزشی و سرگرمی سیمای یزد 79تا83

مدیر تولید سیمای یزد 92تا95

مشاورمدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در امور مشارکت ها 95تا96

مدرس دانشگاه در رشته های عکاسی، سینما، نمایشی روابط عمومی و تکنولوژی آموزشی در دانشگاههای علمی کاربردی فرهنگ و هنر پیام نور ودانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد 85 تا کنون

شهر اسباب بازی‌ها، «تنهایی دریا»، «دژ»، «بازی سلطان و سیاه»، «پیک نیک در میدان جنگ»، «پالتویی برای یک سرباز» و «سوگ نمایش سیراب‌ترین عطشان» عنوان نمایش‌هایی است که او کارگردانی کرده است.

 

سید حسن پیغمبری تا قبل از ابلاغ مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به سمت مدیر طرح و برنامه و نظارت صدا و سیما مرکز یزد فعالیت داشت .

 

پیغمبری جایگزین دکتر دانافرکه به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ارتقاء یافت،می شود لازم به ذکر است پس از انتقال دکتر دانافر به آموزش و پرورش استان کانون استان یزد با سرپرستی محمدرضا آخوندی‌ابراهیم‌آبادی اداره شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد پیغمبری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فاضل نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بر اساس حکم وزیر ارتباطات و فناوری، اکرم فداکار به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان معرفی و جایگزین محمدرضا پاکدل شد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را در کارنامه کاری خود دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟