Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@08:05:04 GMT

کشف بیش از 9 تن چوب قاچاق در رودبار

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۶۷۷

کشف بیش از 9 تن چوب قاچاق در رودبار

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " حمید رضا فیضی " با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان منجیل حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 4 دستگاه خودروی وانت زامیاد حامل بار چوب مشکوک شده و خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها 9 تن و 130 کیلو گرم چوب قاچاق کشف شد افزود: در این راستا 4 با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو قاچاق برنا تن چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ جواد مراونه گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ دشت آزادگان حین کنترل خودرو‌های عبوری در مرز بین المللی چذابه به ۳ دستگاه کامیون حامل پیاز که قصد خروج غیر مجاز  از کشور را داشتند مشکوک شدند و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران این فرماندهی در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۷ تن پیاز فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر را کشف کردند.

سرهنگ مراونه می‌گوید: ارزش محموله‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با اشاره به معرفی ۳ متهم به مرجع قضایی، ادامه داد: برخورد جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا، سوخت و ارز در اولویت برنامه‌های این فرماندهی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای فرصت طلب و سودجو با وارد و خارج کردن کالا‌های قاچاق باعث اخلال در تولید و نظام اقتصادی کشور شوند.

دیگر خبرها

  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • کشف ۱۰۸ راس دام قاچاق در سبزوار
  • اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس