Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:43:10 GMT

تخم‌مرغ‌هایی که زردترند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۶۸۳

تخم‌مرغ‌هایی که زردترند

یک تولیدکننده برتر محصولات گیاهی در ارومیه از تولید مکمل گیاهی رنگ دانه برای مرغ‌های تخم‌گذار در استان خبر داد.

فرزانه عبداللهیان در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه محصول تولید شده در این شرکت یک مکمل گیاهی رنگ دانه برای مرغ‌های تخم‌گذار باهدف افزایش رنگ زرده تخم مرغ است، تصریح کرد: مکمل گیاهی تولید شده برای مرغ‌های تخمگذار از ترکیب ۷ گیاه تولید شده که به وفور در سراسر کشور و استان در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تاکنون این مکمل باقیمت بالا از کشورهای چین وآلمان وارد می‌شد، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد مکمل‌های وارداتی موجود در بازار شیمیایی و اثرات منفی زیادی به‌دنبال دارند.

این تولید کننده برتر استان بااشاره به اینکه قیمت مکمل تولیدی این شرکت نصف قیمت مکمل‌های وارداتی است، اظهار کرد: مکمل گیاهی تولید شده دارای خواصی همچون بالابردن ماندگاری تخم مرغ، افزایش وزن و استحکام بدنه تخم مرغ و افزایش توده موجود در زرده را دارد.

وی ادامه داد: به‌ دلیل اینکه این مکمل گیاهی است علاوه بر صادرات در داخل کشور به کشورهای ترکیه، ارمنستان و عراق نیز صادرات داریم.

وی بااشاره به مشکلات شرکت‌های دانش بنیان گفت: متاسفانه پارک علم وفناوری حمایت‌های مالی خوبی به دلیل شرایط اقتصادی از شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌کند و کمبود اعتبار و ضمانت نامه‌های بانکی تنها مشکل شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش ایسنا؛ رنگدانه‌ها به شکل طبیعی و مصنوعی، به عنوان یک افزودنی در جیره غذایی مرغان تخمگذار مورد استفاده قرار می‌گیرند تا موجب بهبود رنگ زرده تخم مرغ شوند.

 برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تخم مرغ، صفاتی از قبیل اندازه تخم مرغ، رنگ پوسته و رنگ زرده تخم مرغ حائز اهمیت است، ولی شدت رنگ زرده تخم مرغ در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است، مرغان تخمگذار قادر به ساخت رنگدانه‌ها در بدن خود نیستند ولی قادرند ۲۰ الی ۶۰ درصد از مواد رنگی موجود در مواد خوراکی را به درون زرده تخم مرغ انتقال دهند.

امروزه انواع افزودنی‌های رنگی که به جیره غذایی مرغان تخمگذار اضافه می‌شوند وجود دارندکه می‌توانند بر روی رنگ زرده تخم مرغ تاثیر بگذارد به همین دلیل تمایل برای استفاده از رنگدانه‌های طبیعی روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تخم مرغ منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، این سازمان در اطلاعیه‌ای از جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«موضوع: جمع‌ آوری فراورده مکمل تقویتی رشد مو PHYTO

با سلام و احترام؛

عطف به نامه ۷۴۰۶/۴۲۹۶/۱۴ مورخ ۲۹/‏۰۱/‏۱۴۰۳‬ معاونت محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص توزیع فراورده فاقد مجوز مکمل تقویتی رشد مو PHYTO، خواهشمند است دستور فرمائید در صورت مشاهده فراورده مذکور در سطح، طبق ضوابط و مقررات جاری، نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم مقتضی به عمل آمده و نتایج به این اداره کل منعکس شود.»

کد خبر 746979

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • تولید و تکثیر قارچ‌کُش گیاهی فناور به روش ضدبیولوژیکی/ با قارچ‌کُش‌های شیمیایی خداحافظی کنید
  • بی‌پولی، خیلی از پزشکان را بلاگر کرده است!
  • بی‌پولی، خیلی از پزشکان را بلاگر کرد
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌