Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@03:37:25 GMT

مهسا قربانی و واکنش به پوشش جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۷۲۲



مهسا قربانی که به‌عنوان نخستین داور بین‌المللی زن فوتبال ایران بین علاقه‌مندان به این رشته مشهور شده، در چند ماه گذشته به دلیل پوششی که در قضاوت‌های اخیرش داشت، حسابی جنجال‌ساز شد. این داور که چندباری در رقابت‌های خارجی سوت زده، با اینکه حجاب خود را با گذاشتن کلاه حفظ کرده، از لباس عادی داوران استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع با واکنش‌هایی همراه بود و حتی گفته می‌شد فدراسیون فوتبال به قربانی تذکر جدی داده تا با پوشش کامل و استفاده از ساق یا شلوار در مسابقات حاضر شود.

شایعات اینگونه به گوش می‌رسید که فدراسیون به درخواست فیفا برای حضور این داور در مسابقات انتخابی المپیک ٢٠٢٠ زنان پاسخی نداده تا بدین ترتیب این شانس را از او بگیرد. از سوی دیگر گویا مهسا قربانی خودش از این موضوع مطلع شده و به فیفا نامه‌نگاری کرده است.

ماجرا به این‌جا ختم شد که چند روز قبل فدراسیون فوتبال خبر از حضور این داور در دور مقدماتی رقابت‌های المپیک فوتبال بانوان ٢٠٢٠ به میزبانی میانمار داد. «انسیه خباز مافی‌نژاد» هم به‌عنوان کمک‌داور او را در این رقابت‌ها که ١٧ تا ٢٢ آبان‌ماه برگزار می‌شود، همراهی خواهد کرد. برای اطلاع از اینکه چگونه مهسا قربانی مجوز حضور در این رقابت‌ها را با وجود تذکر فدراسیون دریافت کرده، با وی تماس گرفتیم.

این داور بین‌المللی فوتبال زنان در پاسخ به سوال «شهروند» درباره حاشیه‌های اخیر می‌گوید: «اختلافی با فدراسیون ندارم و مشکلی که وجود داشت، حل شد.» او که می‌گوید عادت ندارد قبل از حضور در مسابقات مصاحبه کند و خیلی تمایل به بازکردن موضوع پوشش خود در مسابقات به‌عنوان داور ندارد. در پاسخ به این سوال که از چه پوششی در رقابت‌های پیش‌رو استفاده می‌کند، می‌گوید: «نمی‌خواهم در این‌باره صحبتی کنم. ان‌شاءالله بعد از مسابقات در خدمت شما هستم! فعلا خودم را آماده قضاوت در این رقابت‌ها خواهم کرد.» حال باید دید تذکرات فدراسیون باعث می‌شود تا مهسا قربانی از پوشش جدیدی در میانمار استفاده کند یا خیر.

شهروند

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا