Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح ضربتی، تیم‌های عملیاتی پلیس تعداد ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۸ معتاد متجاهر را دستگیر و مقدار ۹ کیلو ۱۴۰ گرم مواد مخدر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به اینکه ماموران یگان‌های عملیاتی در این طرح ۳ سارق و مالخر را دستگیر و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت و همچنین مقادیر زیادی سیم و کابل سرقتی را کشف کردند گفت: در این طرح تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۶ نخ سیگار قاچاق نیز کشف شد.
سرهنگ مصرخانی افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح یک کلاهبردار حرفه ای، ۳ جاعل اسکانس و همچنین ۵ نفر از افرادی که جز مخلان نظم و امنیت جامعه بودند، توسط یگان‌های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح تعداد ۱۱ موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شدند، تصریح کرد: طرح امنیت محله محور به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
دستگیری ۲ سارق ویک مالخر در شهرستان قوچان
فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سیم و کابل در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ مصرخانی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
وی تصریح کرد:فرد دستگیرشده به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت سیم وکابل با همدستی یک نفر دیگر و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف که همدست این متهم و فرد مالخر نیز طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.   انتهای پیام//ح.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرو انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه