Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@14:07:29 GMT

پارس پک

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۷۸۴

پارس پک

شرکت پارس پک ، از شرکت های دانش بنیان و پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات جهت تکمیل کادر فنی خود در استان تهران سعادت آباد از افراد متخصص و فنی دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز توضیحات پشتیبان سرور Linux پشتیبانی و مدیریت سرور های لینوکس و ویندوزتسلط کامل به راه اندازی، پشتیبانی، عیب یابی و توسعه سرورهای لینوکسی و ویندوزیمسلط به وب و انواع اپلیکیشن های تحت وبدارای روحیه کار تیمی شیفت عصر (شنبه تا چهارشنبه)ساعت کار: ۳ بعدازظهر الی ۱۲ شب متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وب سایت: parspack.com آدرس: شهر تهران،سعادت آباد آدرس ایمیل: hr@parspack.com تلفن: 02188564249

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم