Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:52:25 GMT

زبان آلمانی را چگونه بیاموزیم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۸۰۶

زبان آلمانی را چگونه بیاموزیم؟

با استفاده از روش‌های درست و مدرسان مجرب به راحتی می‌توان زبان آلمانی را آموخت. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ بازار نظرات

برای یادگیری درست زبان آلمانی باید به نکات بسیاری در مورد آموزشگاه زبان آلمانی توجه داشت. از مهمترین این نکات میتوان به کیفیت کادر اموزشی، محیط کلاس ها، محتوای بسته های اموزشی و همچنین نوع کلاس اموزشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله تمام این موارد را به شرح و تفصیل بررسی میکنیم.

اولین نکته در یادگیری زبان آلمانی کیفیت کادر اموزشی است. هر قدر کادر آموزشی از مهارت و علم بیشتری برخوردار باشد، احتمال یادگیری شما بالا تر میرود. موسسه زبان آلمانی IWUT از برترین کادر اموزشی اساتید زبان المانی در ایران برخوردار است. مدیر گروه این موسسه، از دانش آموختگان تراز اول رشته آموزش زبان آلمانی و دارای مدرک دکتری آموزش زبان از آلمان با محوریت آموزش به زبان آموزان شرقی، خاصه فارسی زبانان است. وی دارای 20 سال تجربه و موفقیت در زمینه آموزش زبان آلمانی و پیاده سازی تئوری های این زبان به صورت عملی می باشد. ایشان تا کنون موفق به تربیت اصولی و نظام مند بیش از 80 مدرس در داخل و خارج از کشور شده‌اند که همگی اکنون از مدرسین برجسته می باشند. نکته قابل توجه تنوع تجربیات ایشان است که از گذر سابقه تدریس به زبان آموزان چند ملیتی در کشور آلمان و برگزاری سمینارهای آموزشی در این کشور به دست آمده است. شیوه منحصر به فرد ایشان حاکی از مطالعه،  شناخت و درک عمیق ظرافت‌ها و نکات آموزشی در مبحث روانشناسی تدریس می باشد. همچنین اساتید این موسسه از برترین دانش اموختگان زبان آلمانی هستند که با تجربه فراوان در اموزش زبان آلمانی در حوزه های مختلف مانند زبان محاوره، زبان تخصصی پزشکی، زبان تخصصی فلسفه  و امادگی ازمون، میتوانند زبان اموزان را به بهترین شکل به هدف خود برسانند.

نکته دیگر که در امر یادگیری زبان آلمانی بسیار مهم است ، محتوی بسته اموزشی است. محتوی بسته اموزشی به معنای منابع اموزشی و نحوه تدریس آن منابع میباشد. موسسه زبان آلمانی IWUT همواره با استفاده از بروزترین و برترین منابع اموزشی و موثر ترین متد های اموزشی ، توانسته بهترین نتیجه را برای زبان آموزان به ارمغان اورد. نوع منابع استفاده شده در هر کلاس بستگی به نوع ان کلاس دارد. به عنوان مثال در کلاس های عادی وفشرده از کتاب Schritte استفاده میشود که یکی از بهترین منابع اموزشی در این زمینه است. متد اموزش در این کلاس ها نیز بر اساس بروز ترین متد آموزشی است به نوعی که زبان اموز همواره در حال تعامل با استاد کلاس است و باید به صورت فعال در کلاس صحبت کند. از انواع این روش میتوان به پرسش و پاسخ ها و مکالمه های دو و یا چند نفره اشاره کرد. از فواید این متد این است که زبان اموز، زبان را به صورت نهادیه فرامیگیرد و باعث تقویت تمامی مهارت های زبان اموز از قبیل مهارت های صحبت کردن، نوشتن، خواندن و گوش کردن  و در اخر موجب یادگیری فعال زبان آلمانی میشود.

محیط کلاس ها از دیگر نکات بسیار مهمی است که در انتخاب موسسه زبان آلمانی باید مد نظر داشت چرا که تعداد افراد حاظر در کلاس، نور، تهویه و از این قبیل عوامل تاثیر بسیار زیادی در فرایند یادگیری دارد. برای مثال اگر تعداد زبان اموزان حاظر در یک کلاس بیشتر از تعداد لازم باشد، کلاس بیش از حد شلوغ شده و میزان یادگیری کاهش میابد. همچنین اگر تعداد زبان اموزان در یک کلاس کمتر از حد لازم باشد، مشارکت زبان اموزان به حداقل رسیده و نتیجه مطلوب کسب نمیشود. بنابراین تعداد زبان اموزان در یک کلاس باید در یک حد خاص نگاه داشته شود که در عین شلوغ نبودن، موجب افزایش حداکثری یادگیری زبان اموزان شود. در موسسه زبان آلمانی IWUT، تعداد زبان اموزان همواره در اندازه استاندارد مناسب است که موجب افزایش حداکثری زبان اموزان میشود. از دیگر عوامل محیطی مانند نور کلاس، نوع تهویه و نوع چیدمان کلاس هستند که در جای خود تاثیر فراوانی در امر یادگیری زبان المانی دارند. در موسسه زبان آلمانی IWUT عواملی مانند نور کلاس، نوع تهویه و نوع چیدمان کلاس بر اساس استاندارد های دانشگاه است که محیطی اکادمیک را برای یادگیری زبان اموزان فراهم می آورد.

در نظر گرفتن این موارد بسیار حائزاهمیت است چرا که شما زمان و هزینه بسیاری را صرف میکنید و باید به نتیجه مطلوب خود برسید. به علاوه، عمده زبان اموزان آلمانی اهدافی ویژه برای یادگیری این زبان دارند مانند مهاجرت کاری و یا تحصیلی که در این صورت میتوان گفت عوامل موثر در یادگیری زبان المانی میتوانند برای زبان اموز سرنوشت ساز باشند و در این مورد به هیچ عنوان نمیتوان کوتاهی کرد. موسسه زبان آلمانی IWUT با تجربه فراوان در زمینه اموزش زبان المانی در حوزه های متفاوت و بهره مندی از برترین اساتید و کادر اموزشی و همچنین بکارگیری به روز ترین متد های اموزشی به شما این اطمینان را میدهد که شما را در کوتاه ترین زمان به هدف خود برساند. برای اطلاع بیشتر از زمان بندی کلاسها و دوره های مختلف به وبسایت iwut-de.com مراجعه و یا با شماره تلفن 88993017 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

Rbahrami/P1012122/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف