Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:15:49 GMT

دستگیری عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۸۵۲

دستگیری عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت:: با تلاش بی وقفه پلیس، همه عوامل تیر اندازی دوشنبه شب پارک کودک سنندج دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ عبداله فاتحی اظهار داشت:ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه دوشنبه شب تعدادی از اراذل واوباش برای خودنمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به شلیک چند تیر هوایی در پارک کودک منطقه تفریحی وگردشگری " آبیدر" کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی کردستان با بیان اینکه این افراد ۴ نفر بودند که پس از تیر اندازی، با خودرو به سرعت از محل متواری شدند، افزود: بلافاصله ماموران انتظامی و اطلاعاتی برای بررسی ماجرا به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات انجام شده دریافتند عامل اصلی این تیر اندازی فردی شرور و از اراذل و اوباش معروف می‌باشد که پس از این اقدام مجرمانه به سرعت از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، خودرو مورد نظر شناسایی و ۲ تن از عوامل این تیر اندازی در همان ساعات اولیه دستگیر شدند؛ همچنین متهم اصلی که به شهر‌های اطراف متواری شده بود روز گذشته طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و اسلحه مورد نظر نیز از وی کشف شد.

سرهنگ فاتحی، مردم کردستان را مردمی قانونمند و پایبند به اصول و قوانین حاکم بر جامعه خواند و به آن دسته از افرادی که با اعمال چنین جرایمی قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند، هشدار داد خود را با هنجار‌های جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تیراندازی انتظامی دستگیری آبیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پارک علم و فناوری البرز در نشست مشترک با رئیس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی، سال ۱۴۰۳ را سال مهم و کلیدی برای پارک علم و فناوری البرز عنوان کرد و گفت: ۳۳ موضوع مهم در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه صنعت توسط پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی دنبال می‌شود.
مهدی عباسی با اشاره به تلاش مجموعه پارک و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، افزود: همکاران این دو مجموعه تلاش‌های فراوانی در سال ۱۴۰۲ داشتند و این تلاش‌ها از سوی مسئولان و مدیران در جهاد دانشگاهی، وزارت علوم و سایر دستگاه‌ها دیده و حمایت می‌شود.
وی همچنین از راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی، خبر داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دلیل پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • زورگیران بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • پارک ها و جنگل ها سلامت روان کودکان را تقویت می کنند