Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:04:08 GMT

بچه های کانون های مساجد افسران جنگ نرم می شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۸۷۵

بچه های کانون های مساجد افسران جنگ نرم می شوند

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه فضای مجازی گفت: بچه های کانون های مساجد را در زمینه جنگ نرم فضای سایبر فعال می کنیم.

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان در پاسخ به این پرسش که «کانون های مساجد چگونه می توانند با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و هنری بچه ها را جذب و حضور آن ها در مساجد را تثبیت کنند؟» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: در کانون های مساجد بهره گیری از ارتباطات و فناوری در توسعه و تعمیق فرهنگ اسلامی از موضوعات مهم است؛ لذا ستاد عالی و دبیرخانه استان تهران کانون های تخصصی در زمینه IT  ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان تهران ادامه داد: بخش های متنوعی در قالب این کانون های تخصصی گنجانده شده است که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای و آموزش های تخصصی سایبری در زمینه جنگ نرم اشاره کرد.

 

قدیریان همچنین افزود: مکاتبات اداری برای اخذ مجوزهای لازم جهت فعال کردن گروه های تخصصی سایبری در کانون های مساجد در حال پیگیری است.

 

وی تاکید کرد: بچه های کانون های مساجد با حضور در این دوره ها و دریافت آموزش های لازم افسران آینده جنگ نرم رسانه های دیجیتال خواهند بود تا منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه را محقق کنند و کانون های مساجد در این سنگر هم به نماد مقاومت فرهنگی بدل شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین اربعین سوگواره علمدار کربلا شیراز اوقات فراغت وزیر ارشاد اردبیل ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جنگ نرم کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت