Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@07:03:40 GMT

خبر خوب برای السد قبل از دیدار برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۲۹۳۲

به گزارش ایلنا، السد خود را آماده دیدار برگشت برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. تیم قطری در دیدار رفت که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد با یک گل تن به شکست داد و برای صعود به دور بعد باید در آزادی با اختلاف دو گل به پیروزی برسد.

خبر خوب برای السد قبل از این دیدار، اینکه ابراهیم ماجد مدافع کلیدی و تاثیرگذار این تیم بعد از چند هفته آسیب دیدگی به شرایط بازی رسیده و مشکلی برای حضور در دیدار برابر پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجد هر دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم فوتبال استقلال را از دست داد و به دیدار رفت برابر پرسپولیس هم نرسد اما مشکلی برای دیدار برگشت ندارد. تنها غائب کلیدی السد در این دیدار سنگربان این تیم است که در دیدار رفت یک کارت زرد دریافت کرد تا دیدار برگشت را از دست بدهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!