Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اين يک پروژه سطح بالا و در عين حال با مقياسي کوچک بود. وظيفه مشتري افزايش آگاهي از کلوپ داينرز در ميان موسساتي بود که اخيراً کارت قابل شارژ داينرز را گرفته بودند و آنهايي که هنوز اين کارت را نداشتند.
بورس تحصيلي رو داينرز در سال 1993، روابط عمومي ضروري براي کلوپ بين المللي داينرز
اين يک پروژه سطح بالا و در عين حال با مقياسي کوچک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظيفه مشتري افزايش آگاهي از کلوپ داينرز در ميان موسساتي بود که اخيراً کارت قابل شارژ داينرز را گرفته بودند و آنهايي که هنوز اين کارت را نداشتند.
مشاوره سه سياست کاري را در پيش گرفت:
ايجاد آگاهي در ميان غذاخوري ها، هتل ها، رستوران ها و خبرگزاري هاي محلي داينرز و طرز کارش براي موسسات؛
قرار دادن داينرز در ميان بهترين ها با ملاک سرآشپزان جوان و موسسات شان، و حمايت از موسسات به خاطر وفاداري شان؛
و سپس پرورش مهارت هاي آشپزي جوانان در سراسر بريتانيا.
وسيله اي که براي رسيدن به اين هدف به کار برده شد بورس تحصيلي ملي بود که براي آشپزان بين 22 تا 27 سال در نظر گرفته مي شد تا بدينوسيله بتوانند از طريق يک طرح آموزشي بي نظير مهارت هاي خود را ارتقا بخشند.
بورس روداينرز موقعيتي است براي آموزش سه ماهه توسط ميشلين سه ستاره در سراسر بريتانيا و بقيه نقاط اروپا، اين در حالي است که نائب قهرمان از شانس آشپزي تحت نظارت يکي از برادران رو در لوگاوروش يا مهمانسراي واترسايد براي دو هفته برخوردار مي شود.
مخاطبان اينگونه تعريف شدند:
رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها، آشپزها، اصناف رستوران ها، مثلاً صنف رستوران هاي سوهو، کالج هاي آشپزي، عرضه کنندگان و سازمان هاي مربوطه مثل وج وود.
پروژه از ماه سپتامبر همراه با درج خبر بورس تحصيلي در طول زمستان در خبرگزاري هاي بازرگاني آغاز شد، و سپس داوران قضاوت را در رقابت هاي نيمه نهايي در 3 مارچ و نهايي در 23 مارچ انجام دادند.
انعکاس خبر در خبرگزاري هاي محلي، راديو و تلويزيون و خبرگزاري هاي بازرگاني فوق العاده وسيع بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس