Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک، اظهار داشت: انسان‌ با مانوس شدن با قرآن به تدریج در سبک زندگی خود نیز قرآنی عمل می‌کند و به این ترتیب از ناهنجاری‌ ها دور خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: همانطور که در کتاب وحی ذکر شده و ائمه معصومین(ع) نیز در روایات فرموده اند، قرآن نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین انسانی که بتواند با نور قرآن مانوس شود در مقابل بسیاری از لغزش ها بیمه خواهد شد.

وی بیان کرد: ما به عنوان حکومت اسلامی وظیفه داریم فرهنگ قرآن را در جامعه ترویج و اشاعه دهیم، تلاوت و قرائت قرآن و برگزاری برنامه ها و مسابقات قرآنی زمینه انس مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را با قرآن فراهم می سازد.
 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: ما راجع به قرآن باید به روش دیگر سخن بگویم، تا مردم بیشتر به سمت قرآن جذب شوند. البته مردم این زمینه را همیشه دارند و به سبب عملکرد ما است که این مساله اتفاق نیفتاده است.

حسینی ادامه داد: اگر نوجوان و جوان جامعه اسلامی با قرآن مانوس شود، گفتار، رفتار و حتی سبک زندگی وی قرآنی خواهد شد و در نهایت قرآنی عمل می‌کند و از بسیاری از مشکلات و آسیب ها دور خواهد ماند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اراک در سطحی مطلوب ارزیابی شد و برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رقابت های سراسری قرآنی همه مسئولان جامعه قرآنی و... در استان ها بایستی با یکدلی و یکپارچگی پای کار باشند تا بتوانیم تکلیف خود را در برابر دین و قرآن به خوبی به انجام برسانیم.

کد خبر 4432602

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سیدمصطفی حسینی قرآن اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند در خصوص شعار سال جدید بیان کرد: دهه نود کاری برای اقتصاد مردم انجام نشد و جبران این عقب ماندگی جز با جهش اتفاق نمی افتد و این شعار امسال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

علی فاضلی فرد، امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، افضل همه ماه هاست و هم کرامت و هم فضیلت دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان از عنایات خداوند متعال به نوع بشر است و در این ماه می توانیم خودمان را به خدا نزدیک کنیم و در این ماه مهمانی خدا، تمام عنایات الهی به سمت بندگان سرازیر است و فضیلت‌های خاصی دارد و درهای رحمت الهی به روی ما گشوده شده است.

فاضلی‌فرد با بیان اینکه بحث دستگیری از مستمندان در این ماه توصیه شده است، افزود: توزیع بسته های غذایی و افطاری ساده همه با تاثیر از سیره اهل بیت (ع) انجام می‌شود و در این کار خیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیش قدم بوده است.

فرماندار بیرجند در خصوص شعار سال جدید بیان کرد: دهه نود کاری برای اقتصاد مردم انجام نشد و جبران این عقب ماندگی جز با جهش اتفاق نمی افتد و این شعار امسال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر مردم پای کار نیایند این شعار و جهش تولید محقق نخواهد شد و در دوران جنگ تحمیلی، دنیا علیه ایران بود و مردم پای کار آمدند و با حضور خود این معادله را به نفع نظام جمهوری اسلامی ختم به خیر کردند.

فاضلی فرد با بیان اینکه دشمن ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی را از مسیر جنگ اقتصادی هدف گرفته است، گفت: مسیر اقتصادی تنها مسیری است که به ما آسیب می تواند بزند و با حضور مردم این مشکل حل خواهد شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز گفت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

وی  بیان کرد: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور جذب مساعدت های خیرین و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می کند.

وی به طرح قرار دوازدهم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: این بسته ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)توزیع می شود و هر بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآورشد: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • بهار با آرامش بهاری
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • نصف استان کرمان وقف است