Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرماندار پارس‌آباد گفت: تنها پروژه‌ای که در سفر رئیس جمهور بر آن تاکید داریم احداث بزرگراه پارس‌آباد – اردبیل است که 500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی علایی در جلسه بررسی وضعیت تصادفات در جاده‌های استان اردبیل که در محل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 70 درصد تصادفات اردبیل در شمال این استان رخ می‌دهد که به دلیل عرض کم جاده اکثر این تصادفات رخ به رخ است که در این تصادفات مرگ و میرها و تلفات سنگین بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به رغم اجرای برخی برنامه‌های آموزشی و تلاش راهداری در ارتقای ایمنی جاده و خط کشی آنها هنوز آمار تصادفات در جاده‌های پارس‌آباد بالاست و ما بخش عمده‌ای از اعتبارات شهرستان را به چهار بانده کردن مسیر پار‌س‌آباد تا سه راهی سربند اختصاص دادیم.
فرماندار پارس‌آباد با قدردانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خط کشی مسیرها، نصب تابلوها و شانه‌سازی در جاده‌های اصلی بیان کرد: امیدواریم با سروسامان دادن به وضعیت بلاتکلیف پیمانکاران در این مسیر راه و شهرسازی اردبیل هر چه سریعتر جاده نیمه تمام این مسیر را به سرانجام برساند.
علایی گفت: ما نباید اجازه دهیم که جان مردم به خاطر برخی قصور و کوتاهی ما به مخاطره بیفتد و یا در انجام اقدامات زیربنایی برخی کوتاهی‌ها و قصور زمینه نارضایتی‌ها را به وجود آورد.
وی تصریح کرد: 20 کیلومتر از مسیر پارس‌آباد تا پلیس راه سربند به دلیل اختلاف پیمانکاران به حالت نیمه کاره به حال خود رها شده است که این وضعیت خود معضلی جدی برای ترددکنندگان در این مسیر ایجاد کرده است.
فرماندار پارس‌آباد افزود: در حالی که پیمانکار این پروژه اجرای آن را به حال خود رها کرده راه و شهرسازی در کمال تعجب به این پیمانکار پروژه جدیدی در گرمی داده است در حالی که باید به خاطر این غفلت و بی‌توجهی این پیمانکار خلع ید شود.
علایی ضرورت تعیین تکلیف پیمانکار را در اجرای این پروژه یادآور شد و تصریح کرد: در حالی که شمال استان در بحث تصادفات در یک شرایط بحرانی است ما حق نداریم اعتبارات این حوزه را در سایر شهرستان‌ها به ویژه مرکز استان هزینه کنیم بلکه باید هرچه سریعتر وضعیت نابسامان جاده‌های شمال استان به سامان برسند.
 
بیمارستان بیله‌سوار را تعطیل کنید تا تکلیف مردم روشن شود
فرماندار بیله‌سوار نیز در این جلسه با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب بیمارستان این شهرستان اظهار کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم مسئولان بهداشت و درمان بیمارستان بیله‌سوار را تعطیل کنند تا تکلیف مردم این منطقه در مراجعه به بیمارستان شهرستان‌های همجوار مشخص شود.
حسن قبادی بیان کرد: مردم این منطقه به شدت از نبود متخصص و جراح در این بیمارستان مرزی گله‌مند هستند در حالی که مسئولان بهداشت و درمان مدعی هستند که پزشکان به دلیل نبود امکانات در شهرستان گوئی در زندان به سر می‌برند و خانواده‌های آنها تمایلی به حضور در این شهرستان ندارند.
وی گفت: مگر برای من فرماندار و خانواده من نبود امکانات در این شهرستان زجرآور نیست که نتوانم به تعهدم عمل کنم و یک پرشک نیز باید برای گذراندن دوره تعهد خود در این شهرستان حاضر شده و سختی‌ها را به جان بخرد.
فرماندار بیله‌سوار خاطرنشان کرد: اخیرا نبود جراح سبب مرگ دلخراش راننده‌ای شده که براثر تصادف دچار قطع نخاع بود و از سویی نبود جراح داد مردم را در این منطقه درآورده است.
قبادی به وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود گمرک در این شهرستان که اصلی‌ترین عامل توسعه استان اردبیل است ما از جاده ترانزیتی مناسب برخوردار نیستیم و مسئولان به جای گفتاردرمانی بهتر است در احداث بزرگراه بیله‌سوار تا اردبیل آستین بالا زده و همت کنند.
وی افزود: در صورت احداث بزرگراه گمرک بیله‌سوار توسعه چندین برابری پیدا کرده و خود رانندگان تمایل به تردد از این گمرک را خواهند داشت که این امر تحول کلی استان را نیز به همراه خواهد داشت.
فرماندار بیله‌سوار اظهار کرد: امسال تصمیم گرفتیم 11 میلیارد تومان اعتبار این شهرستان را در سه سرفصل راه، آب و بهداشت هزینه کنیم تا بخش عظیمی از نارسائی‌ها برطرف شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی برنامه های آموزشی بهداشت و درمان بیمارستان خانواده گمرک راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و به‌صورت عادی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۷ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ،۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ،۸ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر ،۳ هزار تن کالا از شهرستان گرمی ،۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۱ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه‌جا شده است.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود :۱۳ هزار و۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی گفت: از مردم و صاحبان کالا خواستاریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 747621

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد