Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خلبانان و افسران پايگاه هوايي شهيد دوران شيراز در فيض بازسازي و توسعه حرم‌هاي مطهر مشارکت مي‌کنند
به گزارش روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، امير سرتيپ دوم خلبان منصور محمدي فرمانده پايگاه شکاري شهيد دروان شيراز در ديدار با رئيس و معاونين ستاد بازسازي عتبات عاليات استان فارس ضمن تجليل از اقدامات ماندگار ستاد در توسعه حرم هاي مطهر گفت: هر قدمي که انسان در راه اهل بيت (ع) و حرم هاي مطهر آن بزرگواران بر دارد منشا خيرات و برکات فراوان در زندگي مي شود و اقدامات ستاد بازسازي عتبات عاليات سبب گسترش فرهنگ ناب شيعه و گره خوردن دل هاي بسياري از مردمان اين سرزمين با ائمه معصومين (عليهم السلام) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه ما در جمهوري اسلامي ايران تحت زعامت فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه اي هر قدمي که برمي داريم براي فرج آقا امام زمان (عج) است ، ادامه داد: دوستاني که ايمانشان قوي و تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند در اين راه پر خير و برکت ساخت و ساز حرم هاي مطهر محکم تر و پا به کار تر هستند.
امير محمدي در ادامه به تهاجم فرهنگي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت : ما هم اکنون در جامعه دچار مشکلات فرهنگي بوده که بايد بسيار تلاش نماييم که اين عيوب را از مرتفع شود و يکي از مهمترين راههاي رفع اين مشکلات فرهنگي تنها پناه بردن جستن قرآن کريم و سيره اهل بيت رسول الله (ص) است که اگر به اين دو طبق گفته پيامبر گرامي اسلام(ص) تسمک ببريم از راه شيطان دور خواهيم شد.
فرمانده پايگاه هوايي شهيد دوران از علاقمندي زياد پرسنل کادر و خانواده هاي اين عزيزان جهت مشارکت در اين راه پر خير برکت خبر داد و تصريح کرد : اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش همه کارکنان بتوانيم گامي موثر در اجراي برنامه اي ستاد بازسازي عتبات عاليات بر داريم .
پيش از صحبت هاي امير محمدي؛ اسکندر قاسمي رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط ستاد در شهرهاي مقدس نجف ، کربلا ، کاظمين و سامرا ، حمايت مردمي را اقدامات ستاد بازسازي عتبات عاليات را يک نقطه عطف دانست و گفت : مردم عزيزمان در شهرها ، بخش ها و روستا با حمايت خودشان و اهدا نذورات نقدي و غير نقدي در اين راه توانسته اند گامهاي بزرگي در اين راه بردارند .
وي با اشاره به اين موضوع که استان فارس يک استان هنري در عرصه ستاد بازسازي عتبات عاليات است ، ادامه داد: ساخت نيم ضريح خيمه‌گاه حضرت امام سجاد(ع) مهم‌ترين پروژه در دست اقدام ستاد فارس در سال جاري است و اين پروژه که هم اکنون در مرحله قلم‌زني صفحات نقره و مس با پيشرفت فيزيکي 48 درصدي با اهدا نذورات مردم استان در حال انجام است انشاالله امسال تقديم آستان مقدس امام حسين (ع) خواهد شد.
قاسمي ساخت شش پنجره چوبي حرم مطهر امامين جواديين (ع) و صندوقچه خاتم کاري قبر مطهر حضرت مسلم ابن عقيل (ع) را يکي ديگر اقدامات ستاد استان فارس دانست و گفت : تمامي اين اقدامات با نذورات مردمي بوده است و ستاد بازسازي عتبات عاليات فارس به عنوان خادم مردم در اين عرصه آماده خدمت‌رساني به اعتاب مقدسه است .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان