Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انجام رایزنی های لازم برای از سرگیری پروازها در فرودگاه مرکز استان، گفت: انتظار می رود میراث فرهنگی برای معرفی جاذبه های گردشگری و میراث غنی استان بیش از گذشته تلاش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز ( ۲۴ مهر ) به ریاست استاندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد و دنا، اعضای این کارگروه و جمعی از سرمایه گذاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بهره گیری از ظرفیت‌ های بخش خصوصی برای تولید و ایجاد اشتغال، اظهار داشت: با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می کنیم و به دنبال ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت این بخش هستیم.

 

وی با بیان اینکه هفته آینده نشست پنجره واحد با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار می شود، اظهار داشت: مسئولان حوزه اقتصادی استانداری با همکاری سازمان برنامه و بودجه در راستای اجرایی کردن و تکمیل ظرفیت تبصره ۱۹  و رفع موانع پیش رو اقدام کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مسائل و جوانب امر مربوط به بارگذاری، سرمایه گذاری و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی به صورت دقیق کارشناسی و ارزیابی شود.

 

احمدی با تاکید بر سامان بخشی واگذاری عرصه های طبیعی به بخش های دولتی و خصوصی، عنوان کرد: بدون شک ما هر کسی که برای ایجاد اشتغال و رشد تولید تلاش کند را حمایت می کنیم، اما  هرگز اجازه تعدی و سوء استفاده از بیت المال را به کسی نمی دهیم و با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد.

 

وی خواستار ارائه گزارشی از روند واگذاری ها و بهره مندی بخش های مختلف از منابع ملی شد و گفت: ظرفیت های استان بر هیچ کسی پوشیده نیست، اما باید نحوه بهره گیری از این ظرفیت ها به صورت اصولی و کارشناسی شده باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان میراث فرهنگی، گفت: می طلبد بیش از پیش در عرصه گردشگری استان تلاش شود و باید از ظرفیت های مردمی در این راستا استفاده کرد.

 

احمدی با اشاره به وجود ظرفیت های اقلیمی، طبیعی و فرهنگی استان، تصریح کرد: میراث فرهنگی با تولید محتوای مطلوب و با استفاده از فضای مجازی، برای معرفی میراث های فرهنگی و گردشگری این استان اقدام کند.

 

وی با بیان اینکه گردشگری استان صرفا به بلادشاپور و چند نقطه تفریحی محدود نمی شود، ابراز داشت: فرهنگ غنی مردم استان می تواند یک سرمایه گردشگری باشد که در این راستا اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امید است میراث فرهنگی علی رغم تلاش های گذشته بیش از پیش تلاش کند و انتظار می رود در گزارش های آینده با ارائه نقشه راه و استراتژی هدفمند، در این حوزه امید را در بین مردم استان زنده کند.

 

وی با اشاره به اینکه بدون شک بعد از وقوع حادثه پرواز تهران- یاسوج فرودگاه نیازمند ترمیم و ریکاوری بود، تاکید کرد: اکنون فرودگاه یاسوج از نظر امکانات ناوبری زمینی و گیت باند برای انجام یک پرواز ایمن هیچ گونه مشکلی ندارد.

 

احمدی به رایزنی های انجام شده برای از سرگیری پرواز در فرودگاه یاسوج اشاره کرد و افزود: علی رغم آمادگی شرکت هما برای پرواز به دلیل جلوگیری از جریحه دار شدن افکار عمومی مردم تا اطلاع ثانوی از عقد قرارداد با این شرکت خودداری می شود و رایزنی های لازم با عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشور برای تغییر مسیر پرواز انجام شده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امید است دیگر استان شاهد حادثه تلخی نباشد، یادآور شد: نقش حمل و نقل هوایی در توسعه صنعت توریسم بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

وی افزود: در کنار کریدور جدید برای تغییر مسیر هواپیمایی یاسوج از سوی نجف آباد- شهرکرد بدون نیاز عبور از ارتفاعات دنا و برای اطمینان خاطر پیگیری های جدی از طریق وزارت دفاع و هوایی کشور انجام شد.

 

احمدی گفت: امید است با پیگیری های ما و تلاش نماینده مردم در مجلس هر چه سریع تر وضعیت پروازها در مرکز استان ساماندهی شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین اربعین سوگواره علمدار کربلا شیراز وزیر ارشاد اوقات فراغت اردبیل پرواز تهران یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد جاذبه های گردشگری حادثه بخش خصوصی گردشگری میراث فرهنگی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان