Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@07:35:44 GMT

یک گزینه دیگر برای جانشینی هیلی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۳۳۹۲

بین الملل > آمریکا - ایسنا نوشت: دونالد ترامپ "هدر ناوئرت" را برای جایگزینی سفیر فعلی آمریکا در سازمان ملل در نظر دارد.

 پایگاه خبری هیل به نقل از پولیتیکو گزارش کرده است که دونالد ترامپ، ریس جمهور آمریکا قصد دارد، هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا را جایگزین نیکی هیلی، سفیر واشنگتن در سازمان ملل کند که به زودی سمت خود را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پولیتیکو به نقل از سه منبع نزدیک به ترامپ گزارش کرده است، ناوئرت یکی از چندین گزینه‌ ترامپ برای جانشینی هیلی است. نمایندگان رییس جمهور آمریکا در کانادا، فرانسه و آلمان از جمله این گزینه‌ها هستند.

نیکی هیلی هفته گذشته از سمت خود به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل استعفا کرد و تصمیم او برای ترک این جایگاه برای بسیاری غافلگیرکننده بود. ترامپ پس از استعفای هیلی گفت که قصد دارد طی دو یا سه هفته جایگزین هیلی را معرفی کند.

دینا پاول، معاون سابق مشاور امنیت ملی ترامپ که اوایل سال جاری میلادی دولت او را ترک کرد نیز یکی از گزینه‌های احتمالی ترامپ برای تصدی این مقام بود.

بر اساس گزارش پولیتیکو، مقامات کاخ سفید از دفاع ناوئرت از سیاست‌های دولت ترامپ طی دوران سخنگویی‌اش در وزارت خارجه آمریکا راضی هستند و همین امر او را به یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی هیلی تبدیل کرده است.

52310

کلید واژه‌ها : نیکی هیلی - ایالات متحده آمریکا - کاخ سفید -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیکی هیلی ایالات متحده آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال