Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:02:32 GMT

دمای هوای گلستان افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۳۵۰۱

دمای هوای گلستان افزایش می یابد

گرگان - ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: روند افزایش تدریجی چهار تا 6 درجه ای دما از امروز (چهارشنبه) در استان آغاز شد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا اواسط هفته آینده جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما برای نقاط مختلف استان پیش بینی می شود.
وی افزود: روند افزایش دما تا یکشنبه هفته آینده در گلستان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان دمای فعلی گرگان مرکز استان را 18 درجه سانتی گراد اعلام کرد که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.
رحمن نیا اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته کلاله با حداقل 9 درجه سانتی گراد و گرگان و گنبدکاووس با حداکثر 22 درجه بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.
به گزارش ایرنا، استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور با داشتن یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت ساکن در 14 شهرستان از لحاظ آب و هوایی هفت اقلیم از 13 اقلیم دنیا را دارد.
3042/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي افزايش دما گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده