Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "محمد خسروی" مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفتگو با سفیر افلاک گفت: در استان لرستان ۶۱ دفتر زیارتی و خدمات پستی برای ثبت نام از زائران اربعین در نظر گرفته شده، اما متاسفانه تعدادی به صورت غیر مجاز اقدام به ارائه خدمات زیارتی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان لرستان سه دفتر زیارتی غیر مجاز خدمات زیارتی شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی پلمپ شدند.

خسروی اظهارداشت: زائرانی که قصد ثبت نام برای پیاده روی اربعین را دارند حتما با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی و دفاتر خدمات پستی مراجعه کنند.

به گفته وی تا کنون ۱۵ هزار نفر از لرستان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند و اعزام زائران در حال انجام است، اما بیشترین زائران از ابتدای آبانماه‌ها اعزام خواهند شد.

 

مدیرکل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: با توجه به استقبال هم استانی‌ها برای ثبت نام در پیاده روی اربعین تلاش شده تا از زمان ثبت نام تا صدور ویزا حدود ۴۸ ساعت باشد تا هر چه سریعتر ویزا به دست زائران برسد و دفاتر معرفی شده برای ثبت نام اربعین در روز‌های تعطیل نیز آماده ارائه خدمات هستند.

خسروی با اشاره به برنامه نائب الشهدا گفت: امسال به یاد ۳۳ شهید لرستانی حادثه منا قرار است ۳۳ نفر از لرستانی‌ها به یاد شهدای منا در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/د

سه دفتر غیر مجاز خدمات زیارتی در استان لرستان پلمپ شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت