Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، غضنفر آرام میزان اعتبارات سهمیه اسناد خزانه اسلامی ابلاغی به استان را ۱۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های مشمول ابلاغ سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به استان موظفند صورت وضعیت کارکرد خود را بر اساس فرم‌های از پیش طراحی شده اسناد خزانه اسلامی تکمیل و به این اداره کل تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام آخرین مهلت ارائه صدور وضعیت دستگاه‌های اجرایی به این اداره را دو هفته قبل از سر رسید این اعتبارات اعلام کرد و افزود:نخستین سر رسید این اعتبارات که به حساب ذینفعان واریز می‌شود اسفندماه امسال است که باید دوهفته قبل از آن مدارک لازم را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پارسال هم ۳۶۰ میلیارد تومان سهم اعتبارات اسناد خزانه اسلامی استان از محل منابع ملی و استانی به طور ۱۰۰درصد جذب شده است، اضافه کرد:از این مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان آن از محل منابع استانی و بقیه ملی بوده است.

آرام با اشاره به اینکه این اعتبار جذب شده بابت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دولت هزینه شده است ادامه داد:اعتبارات اسناد خزانه اسلامی فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی است.

وی میزان بدهی‌های دولت در استان به پیمانکاران بخش خصوصی را در حال حاضر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:پارسال هم از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ۳۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

46

کلید واژه‌ها : استان کهگیلویه وبویراحمد - وزارت امور اقتصادی و دارایی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد وزارت امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون مجبور به فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس داده‌های سازمان «باندز» که مسئولیت فروش اوراق «اسرائیل» را بر عهده دارد، دولت این رژیم پس از  7 اکتبر 2023 مجبور به فروش  3 میلیارد دلار  اوراق خزانه‌داری شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

وبسایت عبری‌زبان وای‌نت نوشت که این اعتبار عمدتاً به ایالت‌ها، شهرها و سازمان‌هایی در ایالات متحده آمریکا در راستای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی فروخته شده است.

‌به گفته سازمان «باندز»، تنها در ماه اول جنگ، رژیم صهیونیستی یک میلیارد دلار از فروش اوراق قرضه جمع آوری کرده است که میانگین فروش سالانه ثبت شده در سال‌‌های گذشته است.

رژیم صهیونیستی بزرگترین دریافت کننده کمک‌های خارجی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم است و بر اساس آمارهای رسمی آمریکا، مجموع کمک های ایالات متحده به این رژیم بین سال‌های 1946 تا 2023 حدود 158.6 میلیارد دلار بوده است.

روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز نیز پیشتر گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی میلیاردها دلار برای کمک به تامین مالی جنگ در غزه وام گرفته، اما مجبور شده است برای تکمیل این قراردادها هزینه‌های استقراض غیرمعمول بالایی را بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است