Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیره السادات حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که برای تحول در این رشته ورزشی، استعدادیابی و معرفی اسکواش در دستور کار این هیات ورزشی قرار گرفت، افزود: در سه سال گذشته، 2 هزار و 700 نوجوان دختر در قم استعدادیابی شد.
وی ادامه داد: فعالیت هیات اسکواش به ویژه در بخش بانوان موجب شد در سال گذشته این هیات به دلیل رشد 20 درصدی شاخص های تعیین شده، به عنوان هیات برتر استان در زمینه همگانی کردن این رشته انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست هیات اسکواش قم افزود: اقدام های صورت گرفته برای همگانی کردن و معرفی این رشته ورزشی در 2 سال گذشته موجب شده تا هیات اسکواش قم به واسطه فعالیت بانوان، به عنوان یکی از هیات های بسیار فعال کشور در این رشته ورزشی شناخته شود.
حسینی، استعدادیابی در رده سنی پایه را از جمله اولویت های مهم این رشته ورزشی دانست و ادامه داد: هم اکنون 40 ورزشکار اسکواش در بخش بانوان فعالیت می کنند که 25 تن از آنها را دانش آموزان زیر 15 سال شامل می شود.
وی در ادامه گفت: استقرار سالن اختصاصی این هیات در اطراف تقاطع 72 تن قم، دسترسی به این سالن را با مشکل مواجه کرده و باعث شده است که خانواده ها برای فرستادن فرزندان خود به این سالن رغبتی نداشته باشند.
سرپرست هیات اسکواش قم با اشاره به اجرای دوره های مختلف مربی گری و داوری اسکواش برای بانوان استان گفت: برگزاری این دوره ها بستر لازم برای توسعه این ورزش را فراهم کرده و بخشی از نیاز این ورزش را در استان برطرف کرده است، چراکه در 3 سال گذشته به ویژه در بخش بانوان هیچ مربی و داوری وجود نداشت.
حسینی ادامه داد: برای گسترش فعالیت های این هیات از مسئولان قم درخواست کرده ایم که زمینی در یکی از بوستان های قم در اختیار این هیات قرار دهند، اما با وجود این که حامی مالی برای این کار وجود دارد تاکنون پیگیری های ما به نتیجه نرسیده است.
وی افزود: در زمینه همگانی کردن این رشته ورزشی، گام های مهمی در استان برداشته شده اما در بخش قهرمانی همچنان راه زیادی در پیش داریم.
7404/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خانواده دانش آموزان شاخص قم اسکواش راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد