Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از روسیا الیوم،‌ «احمد عقیل الظفیری» یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره امنیتی سعودی که گفته می‌شود در روز ناپدید شدن «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی به ترکیه رفته‌اند، گفت: «هنگامی که رسانه‌های ترکیه و قطر تصویری از حضور من در ترکیه را منتشر کرده و من را به دست داشتن در ناپدید شدن خاشقجی متهم کردند، بسیار غافلگیر شدم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توضیح این مطلب افزود که هرگز فکر نمی‌کرد سفر ماه عسلی که یک سال پیش به ترکیه داشت، او را در مظان اتهام قرار دهد. الظفیری تأکید کرد: «من سال گذشته برای ماه عسل به ترکیه سفر کرده و در فرودگاه «ترابزون» فرود آمده بودم، حدود پنج روز همراه همسرم آنجا بودم و مانند یک توریست در سلامت و امنیت کامل به عربستان بازگشتم».

این سعودی متهم در ادامه گفت که چند روز پیش عکس خودم را همراه با مشخصات اضافه دریافت کردم و به قتل خاشقجی متهم شدم.

الظفیری افزود: «من تصویر خودم را از طریق لباس‌هایی که در زمان سفر به ترکیه پوشیده بودم، ‌شناختم. اکنون پس از انتشار این خبر رابطه‌ام با دوستان و نزدیکان دچار مشکل شده و به خاطر بدنامی این موضوع خانه‌نشین شده‌ام، حتی از پدر و مادرم نیز خبری ندارم اما برخی می‌گویند که آنها در بیمارستان هستند و من هر چه تلاش کردم آنها را قانع کنم که این موضوع صحت ندارد، قبول نکردند».

این سعودی متهم در پایان گفت: «می‌خواهم از خانه خارج شوم و عشقم به وطنم را توضیح دهم و اجازه هر گونه سوء استفاده از نامم را که بازار عناصر سیاسی و فعالان توئیتری را گرم کرده،‌ ندهم»

خاشقجی پس از ورود به کنسولگری کشورش در استانبول ناپدید شده و همچنان از او خبری نیست.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قطر ترکیه فرودگاه سلامت عربستان قتل پدر بیمارستان بیمارستان ترکیه رسانه عربستان قتل پارس پارس نیوز خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان و فدراسیون فوتبال آلمان چند روز پیش اعلام کردند که همکاری خود را تا پایان جام جهانی 2026 ادامه خواهند داد. این مربی پس از جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال به کار با تیم ملی ادامه می‌دهد و تا 2026 خواهد ماند. این در حالی است که گفته می‌شد بایرن می‌خواهد او را برگرداند.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، تصمیم ناگلزمان برای تمدید قراردادش با آلمان را درک می‌کند و از بایرن به‌خاطر کنار گذاشتن او در مارس 2023 انتقاد کرد: «دوست داشتم ناگلزمان به بایرن مونیخ بازگردد، اما تصمیم او را درک می‌کنم.»

ماتئوس در ادامه گفت: «او می‌خواهد یک قهرمانی اروپا را کسب کند و سپس تجربه بزرگ یک جام جهانی را نیز به دست بیاورد. من ناگلزمان را درک می‌کنم و فکر می‌کنم فوق‌العاده است که او با تیم ملی ادامه دهد.»

ماتئوس با انتقاد از اخراج او از باشگاه مونیخی گفت: «اگر من رئیس بایرن بودم، هرگز ناگلزمن را اخراج نمی‌کردم. کاش هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. آنجا همه کاملاً از یولیان حمایت نمی‌کردند و او احتمالاً این را می‌دانست.»

ماتئوس معتقد است که گزینه‌های مطلوب برای تصاحب نیمکت بایرن مونیخ، رالف رانگنیک (مربی فعلی اتریش) و راجر اشمیت (بنفیکا) هستند. البته اگر آنها می‌خواهند مربی آلمانی بیاورند. اما اگر زبان در اولویت نیست، او اونای امری را انتخاب می‌کند.

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!