Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه؛ آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره شهدای دهستان کیسم شهرستان آستانه‌اشرفیه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: ویژگی‌های شهدای کربلا نام آن‌ها را پس از هزار سال در دل مردم دنیا زنده نگه‌داشته است.
وی با اشاره به علاقه‌مندی مردم دنیا به نهضت حسینی (ع) افزود: هر انسانی که حسینی زندگی کند نامش در دنیا باقی می‌ماند و در آخرت از مقام والایی برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اذعان به اینکه نخستین ویژگی شهدای کربلا اطاعت از رهبری است بیان کرد: شهدای کربلا در اطاعت‌پذیری از ولایت مطیع بودند.
فلاحتی، شجاعت را دومین ویژگی شهدای کربلا خواند و گفت: نثار جان از دیگر ویژگی‌های شهدای کربلا محسوب می‌شود و جان خود را برای رضای خداوند و اطاعت از معصوم (ع) در طبق اخلاص گذاشتند.
وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی ادامه‌دهنده مسیر شهیدان کربلا هستند افزود: شهدای ما از سه ویژگی ولایت‌پذیری، شجاعت و نثار جان در راه خدا برخوردارند و در دوران دفاع مقدس گوش‌به‌فرمان امام (ره) بودند
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جان‌فشانی شهدا انقلاب را در مقابل دسیسه دشمنان بیمه کرده است گفت: شهدا با جان‌فشانی خود موجب عزت ایران اسلامی در دنیا شدند.
فلاحتی به بسیج تمام امکانات دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه واردکردن به‌نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم ایران نگهبان نظام اسلامی هستند و دشمن از این امر هراس دارد.
وی با بیان اینکه مبارزات ملت یمن در مقابل آمریکا و آل جهود برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است اظهار کرد: ملت یمن متوجه شده راهی به‌غیراز مقاومت در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر ندارد.
امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ایران دیگری در قلب دنیای عرب در حال شکل‌گیری است تصریح کرد: اگر روش مبارزه مردم ایران در ملت‌های دیگر ریشه بدواند قدرت‌های سلطه‌گر باید بساط خود را جمع کنند.
فلاحتی ولایت‌پذیری، شجاعت و نثار جان ملت ایران برای حفظ قرآن را برای قدرت‌های استکباری هراس‌انگیز توصیف کرد و افزود: پاسداشت شهدای کربلا توسط ملت ایران برای قدرت‌های سلطه‌گر سنگین است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران باوجود سختی‌ها و تحریم‌ها پس از گذشته ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تن به ذلت نداده است بیان کرد: ملت ایران ولایت‌پذیری را از شهدای کربلا آموخته است و تسلیم هیچ قدرتی نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،  معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور در این مراسم ارتش را نیرویی برآمده از جامعه و جان فدای اسلام، انقلاب، ولایت و مردم دانست و افزود:  ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدار و ‌با رشادت های مثال زنی در مقابل گروهک های ضد انقلاب و رژیم بعث عراق ایستاد و در تاریخ این مرز و بوم خوش درخشید.
امیر حسینی با اشاره به عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: ارتش به همراه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و با فرماندهی مقام‌معظم رهبری قلب رژیم صهیونیستی را نشانه رفت و ابهت پوشالی آن را بار دیگر در جهان فرو ریخت و روحیه ی ایمان، ایثار و از خودگذشتگی توأم با اراده پولادین مبتنی بر فناوری های نظامی بومی شده را به جهانیان نشان داد.

دیگر خبرها

  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • ناظمی: عملیات سپاه آسیب‌پذیری اسرائیل را به نمایش گذاشت
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود