Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:28:08 GMT

صبای قم در خطر سقوط

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۳۷۷۳

صبای قم در خطر سقوط

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ تیم جوانان صبای قم که مدافع عنوان قهرمانی فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، در پایان هفته ششم لیگ برتر امسال هیچ نشانه‌ای از یک تیم قهرمان ندارد و اکنون در انتهای جدول رده بندی بازی‌های لیگ برتر کاندیدای سقوط به دسته اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که از بی‌مدیریتی در باشگاه صبای قم و نداشتن حامی مالی به شدت رنج می‌برد، در 6 هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان ایران در چهار مسابقه به حریفان خود باخته و از 18 امتیاز تنها چهار امتیاز اندوخته تا در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

صبای قم بعد از باخت 3 بر صفر به نفت تهران، برد یک بر صفر برابر شاهین بوشهر، تساوی بدون گل با ستارگان گرگان، باخت 3 بر 1 به مس کرمان و شکست 3 بر 2 در جدال با ذوب‌آهن اصفهان، ششمین مسابقه این فصل خود را نیز در قم به تیم فولاد خوزستان واگذار کرد.

جوانان صبای قم که بعد از شکست هفته پنجم برابر ذوب‌آهن با استعفای غیر منتظره سرمربی خود یعنی داوود عاصم‌آبادی مواجه شده بودند، علیرغم بازگشت مجدد این مربی به نیمکت تیمشان، در بازی خانگی هفته ششم لیگ برتر برابر دیدگان قمی‌های حاضر در ورزشگاه شهید حیدریان قم به میهمان خود فولاد خوزستان نیز 2 بر 1 باختند.

نماینده لیگ برتری فوتبال قم در بازی خانگی هفته ششم فصل جاری لیگ برتر مقابل کارخانه بازیکن‌سازی فوتبال ایران یعنی فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت اما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی ناموفق بود تا با این باخت همچنان در انتهای جدول رده‌بندی یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر باشد.

انتهای پیام /ت

باخت صبای قم در برابر فولاد خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشی فوتبال صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال

توپچی‌های لندن با قبول شکست خانگی برابر تیم چهارم جدول، شانس خود برای کسب نخستین قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس از سال ۲۰۰۳ را کاهش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، امشب

(یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران آرسنال در خانه خود به مصاف استون‌ویلا رفت و این بازی را برخلاف انتظار با نتیجه 2 بر صفر باخت.

آرسنال تا اواخر بازی هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت این استون‌ویلا بود که در عرض سه دقیقه دو بار به گل رسید و توپچی‌ها را غافلگیر کرد. گل نخست این تیم در دقیقه 84 توسط لئون بیلی و دومین گل در دقیقه 87 به وسیله اوله واتکینز رقم خورد.

با توجه به باخت خانگی لیورپول مقابل کریستال پالاس که ساعاتی قبل از این بازی برگزار شد، آرسنالی‌ها با همان 71 امتیازی که از قبل داشتند به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به قرمزپوشان مرسی‌ساید در رده دوم جدول باقی ماندند و در این میان همه چیز به سود منچسترسیتی تمام شد که به لطف پیروزی روز گذشته‌اش 73 امتیازی و صدرنشین شده بود.  در همین حال استون‌ویلا به لطف پیروزی‌اش در ورزشگاه امارات، 63 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با تاتنهام رده پنجمی به 3 امتیاز، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد.

شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند

این اتفاقات در حالی رخ داد که تنها 5 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است و البته هر سه مدعی قهرمانی 32 بازی انجام داده‌اند.

در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 22:30 چلسی میزبان اورتون خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • بدشانسی بزرگ مسن‌ترین گلر لیگ برتر(عکس)