Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام برگزاری سومین جلسه کارگروه ارشاد و امور خانواده اجلاسیه اعتاب جهان اسلام به میزبانی آستان قدس رضوی، گفت: طرح «شبکه مردمی خادم یاران خانواده» در این جلسه بررسی می شود.

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به شکل گیری اجلاسیه  اعتاب جهان اسلام از سه سال پیش، اظهار کرد: این اجلاسیه با هدف هم افزایی اعتاب ایران، سوریه و عراق تشکیل شده و چند وقت یک بار جلسات آن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری سه اجلاسیه تا کنون، بیان کرد: کمیته نمایندگان اعتاب جهان اسلام زیر نظر این اجلاسیه فعال شده و در آخرین جلسه آن که نوروز 97 به میزبانی کاظمین و عتبه موسی بن جعفر(ع) برگزار شد تشکیل کارگروه های هفت گانه آستان ها که هر یک از اعتاب در آن عضوی دارند، با محور تبادل تجربیات و حل مسائل اعتاب در حوزه های هفتگانه مصوب شد.

 

حسین آبادی اضافه کرد: این کارگروه ها عبارتند از: «توسعه آموزش و پژوهش»، «ارشاد و امور خانواده»، «اوقاف»، «عمرانی و فنی»، «قرآنی و فرهنگی» و «فضای مجازی»؛ این کارگروه ها برای تبادل تجربیات و هم افزایی هر کدام دو یا سه جلسه برگزار کرده اند.

 

وی با بیان اینکه مدیریت کارگروه ارشاد و امور خانواده اجلاسیه اعتبا جهان اسلام با مسجد مقدس جمکران است، ابراز کرد: این کارگروه تا کنون دو جلسه برگزار کرده و جلسه سوم آن با دستور «بررسی طرح شبکه مردمی خادم یاران خانواده» ذیل طرح اقدام مشترک اعتاب، پنجشنبه و جمعه، 25 و 26 مهرماه در سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: در این نشست نمایندگان همه اعتاب ایرانی حضور دارند همچون آستان های مقدس شاهچراغ(ع)، عبدالعظیم حسنی(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، قدس رضوی، مسجد مقدس جمکران، سازمان اوقاف و بعثه مقام معظم رهبری.

 

وی درباره دستاوردهای جلسات پیشین کارگروه ارشاد و امور خانواده، ابراز کرد: جلسه نخست به معارفه و آشنایی اختصاص داشت، اما در جلسه دوم نقشه حرکت و چشم انداز کارگروه با عنوان «زندگی به سبک اهل بیت علیهم السلام» مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن نقشه حرکت آینده و نیز آیین نامه حرکت کارگروه تنظیم و تدوین شد.

 

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه سوم کارگروه ارشاد و امور خانواده بحث بازدید از مراکز امور بانوان و خانواده آستان قدس با عنوان تبادل تجارب را هم مدنظر داریم.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین ایلام کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت اربعین حوزه هنری اردبیل مسجد نمایندگان اعتاب جهان اسلام سبک زندگی اسلامی مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد