Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - چهل و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اتاق یاسوج، استاندار، معاونین استاندار، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فعالین اقتصادی بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، چهل و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اتاق یاسوج، استاندار، معاونین استاندار، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فعالین اقتصادی بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شماره یک استانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در ابتدای این نشست با اشاره به چهاردهم اکتبر «روز جهانی استاندارد» ، افزود: این روز مهم را به فعالین اقتصادی و تولید کنندگانی که با تلاش برای تولید محصولات با کیفیت خود به دنبال سربلندی استان و رونق فضای کسب و کار می باشند تبریک می گوییم.

جبار کیانی پور در ادامه ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در خصوص «پنجره واحد سرمایه گذاری»، اظهار کرد: آن چیزی که اکنون با اهداف پنجره واحددر تعارض است ، «قوانینی دست و پا گیری است که در دستگاه های اجرایی شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: بخش خصوصی به طور مشخص در ارتباط با قوانین حمل و نقل در استان مشکل جدی دارد، چرا که معتقدیم با توجه به توپوگرافی متفاوت کهگیلویه و بویراحمد با بقیه استان ها، به دلیل کوهستانی بودن، باید قوانین حوزه حمل و نقل در استان ما نیز با بقیه استان ها متفاوت باشد و متناسب با شرایط خاص جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد باشند.

جبار کیانی پور بیان کرد: قوانین دست و پا گیر در حوزه منابع طبیعی نیز برای بخش خصوصی بسیار آزارهنده است. چرا که این بخش نیز درگیر بروکراسی پیچیده ای برای دریافت استعلامات مختلف است. وی افزود: سختی های پیش روی بخش خصوصی برای دریافت استعلام های تکراری و زمان بر از دستگاه های مختلف ، بدون شک با اهداف پنجره واحد در تعارض است.

رئیس اتاق یاسوج در ادامه به موضوع توسعه گردشگری استان اشاره کرد و افزود: اقتصاد گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود تمامی ظرفیت ها و جاذبه های ملموس و غیرملموس این استان، مغفول مانده است.

کیانی پور تصریح کرد: ما و همه ی ارکان متولی حوزه گردشگری نتوانسته ایم از این ظرفیت در جهت ایجاد اشتغال و تولید ناخالص داخلی درخور این منابع و فرصت های های خدادادی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اکنون باید تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه گردشگری به این موضوع وارد شوند و بررسی کنیم که اگر عقب ماندگی در امر گردشگری داشته ایم دلایلش چیست و با همفکری دولت و بخش خصوصی راهکارهای لازم را جهت توسعه این بخش فراهم کنیم.

 

46

کلید واژه‌ها : استان کهگیلویه وبویراحمد - اتاق بازرگانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد