Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکبر مختاری سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: این طرح به همت اداره خدمات اجتماعی و با همکاری مجموعه نور (انجمن خیریه نوآوران سلامت) در راستای خدمات رسانی به افراد محروم و کودکان کار بصورت رایگان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این کلینیک سیار، یک سالن و یک دستگاه یونیت دندانپزشکی به همراه وسایل و لوازم دندانپزشکی و معاینات چشم پزشکی پیش بینی شده و با استفاده از امکانات موجود در آن، کلیه خدمات مذکور قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری اضافه کرد: این کلینیک ها با هماهنگی انجام شده در ساختمان مرکز خدمات اجتماعی منطقه 15 مستقر و از ابتدای شروع طرح تاکنون بیش از 200 کودک کار پایگاه های اتابک و رضویه از خدمات پزشکی بهره مند شده اند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گفت : مدت اجرای این طرح بیش از سه ماه پیش بینی شده و تلاش ما بر این است تمامی کودکان کار جنوب  کودکان کار در مرکز خدمات اجتماعی منطقه 15 شرق چکاپ پزشکی شوند.

وی افزود: چشم پزشکان و دندانپزشکان علاقمند به انجام امور خیریه می توانند با حضور در مرکز خدمات اجتماعی، نسبت به درمان بیماران نیازمند؛ این مجموعه را یاری کنند.

بر اساس این گزارش، این گروه خیریه دومین بار است برای انجام معاینه های پزشکی با مرکز خدمات همکاری می کند و در سال گذشته بیش از 186 کودک کار مرکز کودکان پرتو خاوران توسط خیرین مجموعه نور معاینه دندانپزشکی و چشم پزشکی شده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خدمات رسانی کودکان امور خیریه درمان امور خیریه خدمات رسانی درمان سلامت کودکان کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج