Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@12:19:55 GMT

عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۰۵۰

عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج دستگیر شدند

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ عبداله فاتحی گفت : ساعت 22:15 دقیقه دوشنبه شب تعدادی از اراذل واوباش برای خودنمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به شلیک چند تیر هوایی در پارک کودک منطقه تفریحی وگردشگری " آبیدر" کردند.

معاون اجتماعی کردستان با بیان اینکه این افراد 4 نفر بودند که پس از تیر اندازی، با خودرو به سرعت از محل متواری شدند، افزود: بلافاصله ماموران انتظامی و اطلاعاتی برای بررسی ماجرا به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات انجام شده دریافتند عامل اصلی این تیر اندازی فردی شرور و از اراذل و اوباش معروف است که پس از این اقدام مجرمانه به سرعت از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، خودرو مورد نظر شناسایی و 2 تن از عوامل این تیر اندازی در همان ساعات اولیه دستگیر شدند؛ همچنین متهم اصلی که به شهرهای اطراف متواری شده بود روز گذشته طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و اسلحه مورد نظر نیز از وی کشف شد.

سرهنگ فاتحی، مردم کردستان را مردمی قانونمند و پایبند به اصول و قوانین حاکم بر جامعه خواند و به آن دسته از افرادی که با اعمال چنین جرایمی قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند، هشدار داد خود را با هنجارهای جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ عبداله فاتحی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان عوامل تیر اندازی پارک کودک سنندج ایجاد رعب و وحشت در بین مردم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درصد پرشدگی سدهای کردستان به ۷۱ درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: درصد پرشدگی سدهای استان هم‌اکنون ۷۱ درصد بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد بود. - اخبار استانها -

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به آخرین وضعیت سدهای استان در پی بارندگی‌های اظهار داشت: از مجموع سدهای کردستان با اعمال سدهای مشترک از اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری  8 سد در استان سرریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حجم نرمال سدهای استان با اعمال سدهای مشترک دو میلیارد و 702 میلیون متر مکعب است، گفت: در حال حاضر یک میلیارد و 917 میلیون متر مکعب ذخیره آب داریم که این رقم در سال گذشته همین موقع یک میلیارد و 761 میلیون متر مکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه درصد پرشدگی سدهای استان هم‌اکنون 71 درصد بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 65 درصد بود، افزود: حجم ورودی آب به مخازن سدهای استان نیز از ابتدای سال آبی یک میلیارد و 178 میلیون متر مکعب بوده که این عدد در مدت مشابه 582 میلیون متر مکعب بود.

وی خاطر نشان کرد: در دو ماه اخیر سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان-  چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند.

آریانژاد با بیان اینکه با اعمال سدهای مشترک از مجموع 18 سد موجود در استان 8 سد در حال بهره‌برداری و 10 سد اجرایی هستند، یادآور شد: سدهای گاوشان کرمانشاه - (آزاد سنندج - ژاوه سنندج (شرکت آب و نیروی ایران) - تالوار زنجان - شهید کاظمی بوکان، جزو سدهای مشترک هستند که بهره‌برداری از آن‌ها در اختیار استان‌های همجوار یا شرکت آب و نیروی ایران است و مابقی سدها بهره‌برداری آنها به عهده شرکت آب منطقه ای کردستان است.

به گزارش تسنیم؛ 25 فروردین ماه 65 درصد حجم مخازن سدهای استان پر از آب بود که در طول چند روز اخیر به 71 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • دلیل پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • درصد پرشدگی سدهای کردستان به ۷۱ درصد رسید
  • اگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار بخواهد حرکت غلطی انجام دهد مجاهدان اسلام پاسخ خواهند داد
  • تجمع مردم سنندج در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند