Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریٔیس سازمان بازرسی در دیدار با معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ما به دنبال پرونده سازی نیستیم اما پرونده‌هایی که سیر قانونی را طی کرده و به اثبات رسیده با قید دقت و سرعت جهت صدور رأی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رمضان امینی با حضور در دادسرای 73 ویژه شهرداری بیان کرد: همکاری سازمان بازرسی با دادسرای ویژه شهرداری تعمیق خواهد یافت و معتقدیم رأی قضات و اجرای احکام صادره در کاهش تخلفات و فساد کمک به سزایی خواهد کرد و فضای نا امنی را برای متخلفین بوجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریٔیس سازمان بازرسی یکی از دغدغه‌های مردم را حوزه شهرسازی دانست و افزود: مطابق دستور افشانی شهردار تهران باید حوزه شهرسازی شهرداری به سیستم مکانیزه و هوشمندسازی فرایندها همچون صدور پروانه، عدم خلاف، پایان کار و غیره حرکت نموده و حضور فیزیکی شهروندان را در این حوزه به حداقل رسانده و اطمینان خاطر را به مردم بدهیم تا بدون مراجعه، به تمام فرایندهای شهرسازی دست یافته و دغدغه‌ای در این باره نداشته باشند.
رییس سازمان بازرسی تأکید کرد: برخی پرونده‌ها که از حساسیت بیشتری برخوردار است باید به صورت ویژه و ضربتی رسیدگی شود تا در جامعه از ایجاد التهاب و نگرانی جلوگیری نماید و باعث اعتماد سازی مردم به مدیریت شهری شود و قطعا حقوق مردم و بیت المال خطوط قرمز ما است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، وی تصریح کرد: سازمان بازرسی تاکنون در مواردی از برخی سندسازی و قراردادهای صوری و غیرقانونی جلوگیری نموده و حقوق تضییع شده را به شهرداری تهران بازگردانده است و تحقیق و تفحص از مناطق، سازمانها و شرکتها را در دستور کار داشته و در حال انجام است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پرونده قضایی شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند