Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@23:31:51 GMT

برگزاری محفل انس با قرآن در گلزار شهیدآباد دزفول

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۲۷۶

برگزاری محفل انس با قرآن در گلزار شهیدآباد دزفول

به گزارش ایکنا از خوزستان، هیئت مذهبی لواء الحسین(ع) دزفول با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن برگزار می‌کند.

حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان قاری مهمان این محفل انس با قرآن خواهد بود. مداحی و عزاداری محمد دهدار دیگر برنامه این محفل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه قرآنی ساعت 21 امروز 25 مهرماه در حسینیه گلزار شهیدآباد دزفول در جوار مزار شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی محفل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان

همایش گرامیداشت روز دختر با برنامه‌های متنوه فرهنگی ورزشی در استان کردستان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی رمضانی عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز دختر که در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک عملیات با افتخار رزمندگان مجاهدین سپاه پاسداران در تنبیه کردن رژیم صهیونیستی اظهار داشت: گرامیداشت روز دختر و شکل دادن به برنامه‌ها و اجتماعات استفاده اجتماعی و فرهنگی خواهد داشت.

وی ضمن گلایه از مدیرانی که در جلسه نیستند یا نماینده‌های ادارات که بدون برنامه و ایده در جلسات حضور می‌یابند، افزود: گله‌مندی هم حدی خواهد داشت و قطعا برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت، افرادی که به جلسات دعوت می‌شوند، باید با مطلب و ایده به جلسات آمده و کار فقط برعهده چند سازمان نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان عنوان کرد: برای برگزاری روز دختر باید کمیته‌های مختلف توسط دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نهادی  فرهنگی و انقلابی تشکیل و کارهای جدی انجام بگیرد، تشکیل جمع 15 هزار نفری گرچه کار راحتی نیست اما برگزاری همچین رویداد مهمی برد ملی و فراملی برای مطرح کردن کردستان خواهد داشت.

وی با ذکر اینکه مباحث و رویدادهای  فرهنگی و عقیدتی حاکم در کردستان پررنگ برگزار شود، گفت: تعیین مکان و زمان برگزاری مراسمات به جهت تعداد جمعیت، بسیار مهم است، اجتماع مادر و دختری برگزار و اقدامات لازم مانند پیوست رسانه‌ای، بحث امنیتی، تردد و حمل و نقل، پذیرایی در حد باکیفیت باشد، مراسمات کردستان بالای 40 هزار نفر بوده و این اتفاق مبارکی است.

رمضانی اظهار کرد: تبلیغات محیطی، مجازی و تلویزیونی در برگزاری  مراسمات بسیار مهم و با جدیت این موضوع را پیش ببرند، آنتن ملی را برای جایگاه این مراسم تدابیر ببینیم و دختران برتر استان را در حوزه‌های مختلف معرفی کنند.

تقویت هویت ایرانی و اسلامی کُرد

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان با تبریک ایام اظهار داشت: برای بزرگداشت ایام‌های مختلف اعم از روز معلم، دهه کرامت، ولادت امام رضا(ع) برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده، برنامه‌هایی که علایق و رویکردهای دینی ظهور داده می‌شود، امیدواریم از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن دهه کرامت زنان و دختران کُرد ایران کمک کنند.

وی افزود: تقویت هویت ایرانی و اسلامی کُرد باید به مخاطب معرفی و نمایی از واقعیت دختران کُرد اسلامی را به نمایش بگذاریم، علاقه و استقبال در مردم وجود دارد و با فضاسازی رسانه‌ای و مدل‌ها و شکل‌های مختلف جذابیت ایجاد و برنامه‌ها باید طبق علایق تمام سنین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تجلیل و تکریم دختران استان کردستان باید رویداد بسیار عظیمی خلق کُرد، از ظرفیت‌های خوب سازمان‌ها استفاده و امکان اتفاق خوب فرهنگی در سطح شهرستان خواهیم داشت.

برگزاری همایش پیاده‌روی در سنندج

آمنه غلام‌ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این جلسه از برگزاری برنامه‌های‌ مختلف فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت روز دختر خبر داد و اظهار داشت: وزارتخانه برنامه منسجم و ملی در قالب همایش ملی پیاده‌روی خانوادگی خواهد داشت که در کل کشور برگزار می‌شود، پیشنهاد می‌شود روز برگزاری مراسم دختر در روز جمعه نباشد و با برنامه‌های سازمان تبلیغات یک روز باشد.

وی افزود: اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای برنامه همایش پیاده‌روی جهت تهیه جوایز قرعه‌کشی انجام و کارت هدیه‌هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و‌جوانان استان کردستان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت مقاومت زنان مسلمان و مظلوم غزه در قالب جشنواره فرهنگی و ورزشی اجرا شود، برگزاری مسابقات ورزشی با پیوست ورزشی و نگاه فرهنگی باشد.

غلام‌ویسی بیان کرد: تاریخ پیشنهادی برای برگزاری یادواره زنان مقاوم غزه روز ایستادگی و مقاومت سوم خرداد ماه در یکی از شهرستان‌های استان کردستان باشد.

انتهای پیام/484/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • محفل مشاعره در سرپل
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز