Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برداشت نارنگی پیش رس از 10 هزار هکتار باغ استان تا هفته آینده ادامه دارد گفت: باغداران استان تاکنون 4 هزار تن محصول برداشت کردند.
مولایی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی و نیز هرس مناسب و مبارزه به موقع با آفات ، کیفیت محصول نارنگی افزایش داشته است افزود : برداشت نارنگی های میان رس 13 هزار هکتار باغ استان نیز از آبان آغاز می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هر کیلوگرم نارنگی هزار و 500 تا 2 هزار تومان از باغداران مازندرانی خریداری می‌ شود پیش بینی کرد امسال 600 هزار تن محصول از 23 هزار هکتار باغ‌ استان برداشت شود.
70 درصد محصول نارنگی برداشت شده در مازندران به سراسر کشور ارسال می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برداشت نارنگی مازندران پیش رس باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم