Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:09:45 GMT

فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۳۸۴

فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز با ۷ محور، موضوع و ۴ قالب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در محورهای راه های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، راه های دعوت به نماز در خانواده، راه های دعوت همسالان به نماز، راه های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در ادارات و روش های و مهارت های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب ایده ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی(کتاب و مقاله)، اثار ادبی و هنری(شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی، طرح های گرافیکی)، محصولات نرم افزاری و سخت افزاریبازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی) ارائه نمایند.

 

اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و ارسال اثار از طریق سایت www.ejlas۲۷.namaz.ir و www.qunoot.net انجام می شود همچنین مهلت شرکت در فراخوان تا ۱۵ آبان ماه سال جاری می باشد، به برگزیدگان ۸ کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات و انگشتری مقام معظم رهبری، ۳۲کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۷۰ تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی اهدا می شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد اربعین پیاده روی اربعین اردبیل شیراز وزیر ارشاد اوقات فراغت سوگواره علمدار کربلا بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز اعلام فراخوان نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود