Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@14:42:15 GMT

پاسخ موشکی فلسطین به حمله صهیونیست ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۴۲۷

جنگنده‌های صهیونیستی در  حملات خود چند پایگاه مقاومت از جمله «ابوجراد» واقع در مرکز نوار غزه، «صلاح‌الدین» و نیز «الحشاشین» در رفح را بمباران کردند.

همچنین یک زمین کشاورزی در «الزنه» واقع در شرق خانیونس با موشک هدف قرار گرفت.

شاهدان عینی اعلام کردند حملات اسرائیلی تا «بیت‌لاهیا» واقع در شمال نوار غزه نیز کشیده شد و دودهای سیاه حاصل از انفجارات آسمان این مناطق را پوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی حملات رژیم صهیونیستی حدود هشت فلسطینی زخمی شدند و یک نفر نیز در شمال نوار غزه به شهادت رسید. 

رسانه‌های صهیونیستی ساعات اولیه بامداد امروز اعلام کردند تعدادی راکت از غزه به سمت شهرک «بئر السبع» شلیک شده است.

در پی این موضوع، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بستن گذرگاه‌ها و نیز کم کردن دامنه صید ماهیگیران ساکن نوار غزه خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل تحولات کنونی در نوار غزه «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش تصمیم گرفته سفر خود به نیویورک را نیمه‌کار رها کرده و به فلسطین اشغالی بازگردد.

همچنین منابع صهیونیستی از لغو نشست کابینه که قرار بود امروز صبح برگزار شود، خبر دادند.

وبگاه «کان» اعلام کرد یک موشک دوربرد از نوار غزه به سواحل یکی از شهرهای فلسطین اشغالی در «غوش دان» شلیک شده است؛ آژیرهای خطر در جنوب فلسطین اشغالی به صدا در آمده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشاورزی غزه رژیم صهیونیستی جنگ نیویورک فلسطین رژیم صهیونیستی رسانه غزه فلسطین کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست در جنوب پایگاه نظامی «جل العلام» شمال سرزمین های اشغالی را با موشک‌های برکان هدف قرار داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه‌های نظامی «مسکاف عام» و «المالکیه» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک گراد هدف قرار داد.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه