Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح چهارشنبه در نشست با تعدادی از خبرنگاران شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت وجود وحدت میان خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان ضمن بیان شرایط و الزامات وحدت گفت: کیفیت کار خبرنگاران می تواند منتج به وحدتی شود که قدرت آفرین باشد و مولفه های این قدرتمندی را باید خوب تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دغدغه های خبرنگاران پیشوا هم به لحاظ کاری و هم به لحاظ تعلق خاطرشان نسبت به شهرستان، بیان داشت: با مشکلات، سختی ها و دغدغه های خبرنگاران آشنا هستم و تا جایی که بتوانم تمام تلاش خود را جهت رفع آن به کار خواهم گرفت.

عباسی با اشاره به رشد فضای مجازی و سخت تر شدن فضای کار برای خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران باید با فروتنی؛ قوت و کیفیت بخشی به کار و محتوای رسانه ای، ارزش کار خود را به دیگران شناسانده و معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موارد خدماتی، فرهنگی و امنیتی شهرستان پیشوا به شهرستان های همجوار گره خورده است، اظهار کرد: به دنبال یک همکاری فرامنطقه ای و در پی برگزاری نشست های مشترک با فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداری ها و بخشداران چهار شهرستان پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت هستیم.

عباسی خاطرنشان کرد: به دلیل پیشینه مشترک این مناطق، یک سری مسائل همگن و متاثر از یکدیگر در این شهرستان ها وجود دارد که نیاز به تعامل و همکاری جمعی میان مسولان این مناطق است و همکاری و تعامل شایسته و سازنده خبرنگاران و فعالان رسانه ای هر چهار شهرستان می تواند در ایجاد فضای همدلانه، مفید، موثر و کارساز باشد و انتظار داریم همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای در این جهت با هم تعامل، همکاری و هم افزایی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در بازتاب فضای مثبت و سازنده از شهرستان پیشقدم شوند، اظهار کرد: در هر منطقه ای اتفاقات مثبت و منفی فراوانی رخ می دهد و برای ایجاد بازدارندگی، انعکاس برخی اخبار منفی هم گاهاً می تواند موثر باشد اما اگر دائما فضای مشوش و مخدوشی از یک شهرستان ارائه شود در واقع جز ایجاد بی اعتمادی و ناامیدی در میان مردم اثر مثبت و مفید دیگری نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: علیرغم نیاز کشور به تقویت اعتماد عمومی مردم، عده ای دائما در تلاش هستند تا از هر وسیله و موقعیتی برای بر هم زدن وحدت، امید و اعتماد جامعه سوءاستفاده کنند و به منافع ملی و عمومی و امنیت اجتماعی کمتر توجه دارند و این خبرنگاران هستند که با انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح و پایش مناسب اخبار می توانند امید و اعتماد مردم را نسبت به دولت، نظام و مسئولان تقویت کنند که در پیشبرد امور عامه مردم بسیار مفید و کارگشاست.

عباسی در پایان نقش رسانه ها در جامعه را سازنده، موثر، الگوساز و امیدافزا دانست و اظهار کرد: خبرنگاران باید ضمن بررسی مشکلات و دغدغه های مردم و با هدف اصلاح امور، مجموعه های اداری را در جهت رفع بهتر مسائل هدایت کنند و ضمن پرهیز از سلب اعتماد مردم نسبت به مجموعه های اداری، رضایت و اعتماد آنان را مضاعف و تقویت کنند.

کد خبر 4432761

منبع: مهر

کلیدواژه: پیشوا حسین عباسی فرمانداری پیشوا اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر بوشهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش باران مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار شهرستان گناباد گفت: برای اینکه به قله‌هایی که رهبر معظم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی ترسیم نمودند برسیم سال آینده با مدیرانی خواهیم بود که تحول‌گرا باشند و اگر خواسته باشند وضع موجود را حفظ کنند با این‌گونه مدیران خداحافظی خواهیم کرد.

رضا نصیری  افزود:میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد ۱۷۱۴ نفر در امسال بود، در حالی که تعهد اشتغال برای این شهرستان ۲۱۰۵ نفر است.

او گفت: حدود۸ هزار و ۶۰۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف داخلی، تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ مخصوص نهاد‌های حمایتی، مشاغل خانگی، بنیاد علوی و برکت طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان گناباد پرداخت شده است.

وی افزود:سال آینده تنها مدیرانی می‌توانند در این شهرستان فعالیت کنند که تحول‌گرا و یا دارای رویکرد تحولی در ارائه خدمات به مردم باشند و مسئولانی که هیچ برنامه تحولی در برنامه‌های خود نداشته باشند و تنها به حفظ وضع موجود بپردازند، باید جای خود را به مدیران تحول‌گرا بدهند.

فرماندار گناباد گفت: مدیران ادارات باید در راستای رویکرد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم با اولویت‌بندی و داشتن نقشه راه و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات صادقانه به مردم مناطق شهری و روستایی دریغ نکنند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ردصلاحیت منتخب نخست در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک/جابجایی نفر اول و دوم در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل
  • در یک حوزه انتخابیه صلاحیت نفر اول رد و انتخابات به دور دوم کشیده شد
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین
  • اتفاق کم سابقه در انتخابات؛ در یک حوزه انتخابیه صلاحیت نفر اول رد و انتخابات به دور دوم کشیده شد
  • فوری/صلاحیت منتخب ورامین رد شد /انتخابات به دور دوم کشیده شد
  • انتخابات در ورامین، قرچک و پیشوا در صحت کامل برگزار شد
  • ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد
  • اجرای طرح‌های تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان
  • اجرای طرح زیست‌محیطی فاضلاب در جنوب‎شرق استان تهران اهمیت دارد
  • پاکدشت شهر گردشگری در بخش گل و گیاه