Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:27:51 GMT

تیم ملی دراگون‌بت عازم چین شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۵۳۰

تیم ملی دراگون‌بت عازم چین شد

تیم ملی دراگون‌بت در بخش بانوان و آقایان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم چین شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات دراگون‌بت قهرمانی جهان با حضور 12 تیم برتر جهان 27 تا 29 مهرماه به میزبانی شهر چونکینگ کشور چین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استرالیا، چین، روسیه، کانادا، چین تایپه، اوکراین، سوئیس، هنگ کنگ، انگلیس، جمهوری چک و تایلند به همراه تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

تیم‌های ایران شب گذشته در قالب 2 تیم بانوان و آقایان عازم چین شدند.

مسلم محمودی رئیس کمیته دراگون‌بت به عنوان سرپرست، سجاد غریبی سرمربی، تبسم آبسلان سرپرست بانوان و سارا زینالی مربی بانوان این تیم ها هستند.

سمیرا همتی، ثریا آبیار، معصومه داناپور، سمیه احمدی، اسما موثق، آسیه عرش یعقوب، الهام اسماعیل پور، دیانا امینی، مهسا محمدی، معصومه قارلقی و گلرخ سوهانی ترکیب تیم بانوان و علی عالیپور، ارشید ناصری، سالار کبوتری، امید سلیمانی، داوود ابراهیمی، رضا سلمانپور، داوود غریبی، اهوان فلاحی، وحید چراغی، شاهو ناصری، مازیار رضایی، شهرام قربانی و محمدصادق ساداتی ترکیب تیم مردان کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دهند.

محمدرضا درخواه داور بین المللی کشورمان به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران کشورمان با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام به شرح زیر است:

کسب جواز حضور در مهمترین آوردگاه ورزشی بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.

این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسوولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور