Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:25:49 GMT

افسر پلیس راهور رشوه ۵۰۰ یورویی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۵۸۸

افسر پلیس راهور رشوه ۵۰۰ یورویی را رد کرد

خبرگزاری میزان- مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رد کردن رشوه ۵۰۰ یوروی توسط یکی از افسران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان ستوان سوم میلاد مددی افسر پلیس راهنمایی و رانندگی  حین گشت‌زنی در محور آزادگان، با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مواجه می‌شود که در حال ارتکاب تخلفات سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از متوقف کردن این خودرو و انجام تست الکل مشخص می‌شود که راننده آن شرب خمر نموده است. سرنشین خودرو در این هنگام پیشنهاد رشوه ۵۰۰ یورویی به افسر پلیس را می‌کند که توسط وی رد می‌شود.

این گزارش می‌افزاید که راننده خودرو به‌همراه مبلغ رشوه پیشنهادی تحویل عوامل کلانتری ۱۵۴ چیتگر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور رشوه یورو آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور مازندران در جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه پلیس راهور در جهت کاهش تلفات انسانی تمام تلاش خود را بکار می برد، گفت: یکی از برنامه‌های خوب و تاثیر گذار در کاهش تلفات راهور بحث هوشمندسازی است که در سال جاری در اولیت پلیس راهور قرار دارد.

او افزود: با تلاش مسولان و مردم و با هوشمندسازی توانستیم در کاهش تصادفات نقش سازنده‌ای را ایفا کنیم.

سرهنگ بیگلری گفت: در سال گذشته در استان مازندران کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میر داشتیم که این کار با تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی رانندگی اتفاق افتاد.

او با بیان اینکه عمده تصادفات منجر به مرگ از سوی موتورسواران اتفاق می‌افتد گفت: شهرستان بهشهر یکی از ۸ شهر حادثه خیز است که مردم در بخش کشاورزی بیشتر از موتور سیکلت استفاده می‌کنند و با انجام برنامه‌های فرهنگی و اهدای کلاه ایمنی مرگ و میر را کاهش داده و به تک رقمی خواهیم رساند.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: ۹۵ درصد رانندگان استان با رعایت قوانین ما را در کاهش تلفات یاری می‌رسانند و ۵ درصد باقیمانده بدانند که پلیس راهور مراحل سخت گیرانه را برای حل این معضل در دستور کار خود دارد.

بیگلری در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال ۱۴۰۳ گفت: با عنایت به اینکه استان مازندران از جمله استان‌های های پر ترافیک به شمار می‌رود بودجه استانی مازندران در حوزه ترافیک که تردد کشوری دارد کافی نیست.

او همچنین با اشاره به ایام تعطیلات و حضور مسافران و گردشکران به استان اظهار داشت: ورود مسافران از هر طرف به مازندران این استان را دچار مشکل می‌کند و تمامی شهر‌ها درگیر ترافیک می‌شوند و با وجود حضور مدیران ارشد کشوری تاکنون در بحث جاده و مدیریت شهری عملکردی چشمگیری را شاهد نبودیم.

در پایان این مراسم سرهنگ کریم پور به عنوان رئیس پلیس شهرستان معارفه و از زحمات سرهنگ بخشنده قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور