Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌اصغر مجد، فرماندار دامغان امروز 25 مهردر جلسه‌ای با خادمان موکب علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) دامغان از جمع‌آوری نذورات مردم این شهرستان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد واظهار کرد: درمجموع ۶۰۰میلیون تومان نذورات مردم جمع‌آوری شد که از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و مابقی را کمک غیر نقدی شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اربعین دامغان ادامه داد: برای ایام اربعین امسال دو موکب به نام علی بن موسی‌الرضا (ع) تحت عنوان موکب تغذیه و اسکان در کربلای معلا پیش‌بینی و در نظر گرفته‌شده که در این راستا در طول ۱۰ روز فعالیت موکب شهرستان دامغان روزانه اسکان و تغذیه شامل صبحانه، ناهار و شام ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر از زائران حسینی را در کربلای معلا را بر عهده‌دارند.

مجد از اعزام خادمان موکب دامغان به کربلا جمعه هفته جاری 27 مهر خبر داد و یاداور شد: خادمان موکب به‌عنوان نماینده مردم شهرستان باید تمام تلاش خود را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران به‌کارگیرند و همچون سال گذشته منشأ خدمات شایسته به زائران باشند.

فرماندار دامغان با تاکید بر اینکه ۶۸ خادم برادرو خواهر از شهرستان دامغان با حضور دو موکب به زائران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد متذکر شد: شش دستگاه کامیون و تریلر کار حمل‌ونقل اقلام و نذورات مردم دامغان به کربلای معلا را بر عهده‌دارند، و یک دستگاه کامیون یخچال دار کار حمل گوشت قرمز و اقلام مواد غذایی فاسدشدنی که امروز چهارشنبه از دامغان به سمت مرز مهران حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری