Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام ایران خودرو، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: در طرح جدید که در روز ۲۹ مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: از متقاضیان به دلیل این که امکان پاسخگویی به همه درخواست ها وجود نداشته عذرخواهی می کنیم.

خان کرمی در ادامه تاکید کرد: فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همواره بر مبنای پیش بینی برنامه تولید و مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح انجام می شود و نمی توان بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید، پیش فروش انجام داد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو انجام شده که از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۹ مهرماه اجرا خواهد شد.

در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت های پیش فروش قبلی از جمله عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی ۱۸ ماهه گذشته اعمال می شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پیش فروش جدید ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، دنزا Z۹ GT برای فروش در چین گواهینامه مخصوص دریافت کرده است که یک اقدام ضروری برای همه خودروها قبل از شروع به فروش در این کشور به‌حساب می‌آید.

در این فرآیند چند عکس از خودرو، بدون استتار نیز شان داده شده که به وضوح، دقیقا همان مدلی است که دنزا در آلمان به نمایش گذاشته شده بود.

این خودرو، ۵۱۸۰ میلی‌متر طول، ۱۹۹۰ میلی‌متر عرض و ۱۵۰۰ یا ۱۴۸۰ میلی‌متر ارتفاع دارد. این بسته به نسخه آن دارد. مدل بلندتر سیستم تعلیق بادی ندارد و نوع دیگر دارای تعلیق بادی است. وزن این خودرو ۲۸۷۵ کیلوگرم و حداکثر سرعت آن ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است.

دنزا Z۹ GT دارای ۳موتور است، یکی در جلو و دو موتور در عقب. اوج توان خروجی مجزای آن‌ها، ۲۳۰ کیلووات برای موتور جلویی و ۲۴۰ کیلووات برای هر کدام از موتورهایی که در عقب خودرو قرار دارند، خواهد بود، اما مشخص نیست که مجموع توان خروجی مجموع این سه عدد باشد یا کمتر (این می‌تواند به هر جهت پیش برود). صرف نظر از این موضوع، باید گفت که این قطعا یک خودروی سریع خواهد بود.

اینها تمام جزئیات مربوط به Z۹ GT است که از طریق فرآیند صدور گواهینامه فاش شده است. انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | هیولای برقی مازراتی معرفی شد

کد خبر 845458 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی چین شرکت‌ خودروسازی‌ بنز و کرایسلر خودرو

دیگر خبرها

  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات