Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-07@08:20:51 GMT

ورود فابرگاس به کتاب رکوردهای گینس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۸۰۶

ورود فابرگاس به کتاب رکوردهای گینس

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فابرگاس زودتر از هرکس دیگری در لیگ برتر پاس گل های خود را سه رقمی کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، سسک فابرگاس قهرمانی جام جهانی 2010 و قهرمان دو دوره از رقابت های لیگ برتر به شمار می‌آید. اما نام او حالا با ثبت یک رکورد در لیگ برتر به زودی (در سال 2019) وارد کتاب رکوردهای گینس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام فابرگاس از آن جهت وارد این کتاب می‌شود که هافبک 31 ساله اسپانیایی موفق شده زودتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ لیگ برتر به رکورد 100 پاس گل دست یابد. فابرگاس این رکورد را در 31 دسامبر 2016 و در دویست و نود و سومین بازی لیگ برتری خود ثبت کرد.

این پاس در جریان برتری 4-2 آبی ها مقابل استوک، گل ویلیان وینگر برزیلی چلسی را ساخت تا فابرگاس با انجام 74 بازی کمتر از رایان گیگز، اسطوره ولزی منچستریونایتد پاس گل های خود را سه رقمی کند. گیگز بعد از 367 بازی برای شیاطین سرخ به 100 پاس گل رسید.

به جز رکورد مرتبط با فابرگاس، چند رکورد دیگر از رقابت های فصل اخیر لیگ برتر نیز در سال 2019 وارد گینس می‌شود. محمد صلاح با 32 گل (بیشترین تعداد گل به ثمر رسیده در یک فصل لیگ برتر) و گلزنی در 24 بازی (بیشترین تعداد بازی در یک فصل که یک بازیکن در آن ها موفق به گلزنی می‌شود) یکی از این ورودی هاست. همچنین هری کین نیز نام خود را با دو رکورد وارد این کتاب می‌کند. او با 39 گل بیشترین تعداد گل را در یک سال میلادی لیگ برتر به ثمر رسانده و با 6 هت‌تریک، بیشترین تعداد هت‌تریک در یک سال میلادی را در تاریخ لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

منچسترسیتی هم با 4 رکورد وارد گینس می‌شود: بیشترین امتیاز در یک فصل (100 امتیاز)، بیشترین پیروزی در یک فصل (32 برد)، بیشترین گل در یک فصل (106 گل) و بیشترین پیروزی متوالی (18 برد)

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچسترسیتی چلسی لیگ برتر انگلیس سسک فابرگاس هری کین محمد صلاح جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آتش‌نشانان یک مار سمی را که وارد یک کارگاه تزریق پلاستیک در جنوب تهران شده و موجب رعب و وحشت کارگران شده بود، به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229629 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه