Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای بازی در جام حذفی دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی در جام حذفی برابر تیم نود ارومیه اعلام کرد. این اردو پس از تمرین امروز چهارشنبه در هتل اوین تهران بر پا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدجلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور، گادوین منشا، علی علیپور، احسان حسینی، محمد امین اسدی، محسن ربیع‌خواه، شاهین عباسیان، احسان علوان‌زاده، احمد نورالهی و احمد بهاروندی، نفراتی هستند که در این اردو حضور دارند.

علیرضا بیرانوند که در ترکیب اصلی تیم ملی در باز با بولیوی به میدان رفته بود، در این فهرست حضور ندارد و نام محسن ربیع‌خواه بار دیگر در آستانه قرار گرفتن در فهرست ۱۸ نفره قرار گرفت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر جام حذفی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین بازی خود در تورنمت جام قهرمانی پیشکسوتان تهران برنده شد. پرسپولیس موفق شد در این بازی تیم شاهین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای قهرمانی در این جام هم مدعی باشد.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست در غیاب نفراتی مثل حمید درخشان و سعید عزیزیان به مصاف شاهین رفت که در پیروزی نخست حسن شیرمحمدی، داود محبوب و محسن زنجانی زننده سه گل این تیم بودند. مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و بهروز سلطانی دیگر بازیکنان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی بودند.

این تورنمنت تحت عنوان جام شهدای شهرداری و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی بعدی پرسپولیس فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی