Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:52:40 GMT

میانگین زمان عبور هر زائر از مرز مهران ۴۰ ثانیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۸۹۸

میانگین زمان عبور هر زائر از مرز مهران ۴۰ ثانیه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری امروز چهارشنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: تمام اقدامات لازم برای ارایه خدمات به زائران در مرز مهران انجام شده و زائران با در دست داشتن روادید مشکلی در عبور از این مرز نخواهند داشت.

به گفته وی ۹۶ گیت کار عبور زائران به خاک عراق را در مرز مهران هماهنگ می کنند و طرف عراقی نیز به همین تعداد گیت آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری از سفر وزیر کشور عراق طی روز جاری به این استان برای هماهنگی امور امنیتی دو سوی مرز نیز خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلامدر خصوص دیگر زیر ساخت ها نیز گفت: مشکلات پارکینگ های برکت و اربعین حل شده و زیر ساخت های لازم آنها تدارک دیده شده و امیدواریم با تهیه قیر لازم چهار بانده کردن مسیر باقیمانده جاده مهران نیز انجام گیرد.

کد خبر 4432758

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت:برای نخستین بار ۲۶۰ نفر از استان اصفهان در قالب سه کاروان عمره مفرده در ماه شوال راهی سرزمین وحی می‌شوند.
مهدی صالحی با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران اعزامی از استان چهار محال و بختیاری هستند، افزود: زائران خانه خدا یازدهم اردیبهشت از اصفهان راهی مدینه منوره می‌شوند.
وی گفت: به دلیل اعزام نشدن زائران در آذر ماه سال گذشته به عمره مفرده، در ماه شوال امسال برای نخستین بار ۵ هزار و ۲۰۰ زائر کشور راهی سرزمین وحی می‌شوند و پس از ماه صفر نیز اعزام اصلی کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.
مهدی صالحی ادامه داد: زائران اصفهانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول‌الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • ۳۰ میلی‌متر به آب سد‌های فارس اضافه شد
  • حضور سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن + عکس
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره