Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر در تعطیلات تابستان فرصت مناسبی برای سفرهای خوب و هیجان‌انگیز نداشتید، أصلا نگران نباشید پاییز فصل مناسبی برای این انتخاب شما است و بهترین سفرها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید انجام دهید.

سفر به بلگراد زیبا و دوست‌داشتنی با تور صربستان
رزرو تور صربستان و سفر به بلگراد زیبا، حتما یکی از بهترین گزینه‌ها در این فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما مسافر شهری بسیار مدرن و زیبا، با پیشینه تاریخی جالب و معماری خاص در قاره اروپا می‌شوید.

بهتر است بدانید سفر به صربستان، نیاز به ویزا ندارد و شما بعد از تصمیم‌گیری در مورد زمان سفرتان به سادگی با یکی از پرواز‌های ایران ایر، ماهان و قشم ایر به فرودگاه نیکولا تسلا در بلگراد می‌رسید.

بعد از رسیدن هم که خیالتان راحت است با ترنسفر‌های فرودگاهی رایگان آژانس مقتدر سیر به هتلتان می‌رسید.

بلگراد شهری بسیار زیباست و هم‌نشینی شهر با رود دانوب آن را زیباتر هم کرده است. شما می‌توانید با انتخاب هتل‌های لوکس و با کیفیت اقامتگاه خوبی را برای خود و خانواده‌تان پیش‌بینی کنید و هر صبح روزتان را پس از صرف صبحانه‌های رایگان صربی آغاز کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که مکث نکنید و در همان وعده‌ی اول غذایی طعم همبرگر‌های معروف بلگراد را بچشید و متوجه شوید که چرا اروپایی‌ها از همه‌‌جا برای خوردن این برگرها به صربستان می‌آیند.

وقتی در پاییز میهمان بلگراد می‌شوید، می‌توانید از برندهای معروف هم خریدهای مناسبی داشته باشید. به زبرا سنتر و دلتا سیتی سر بزنید و خریدهای خوب بکنید. تا دیر نشده با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و بهترین تور را انتخاب کنید.
سفری ساده به  ایروان آرام و دوست‌داشتنی با تور ارمنستان
سفر با تور ارمنستان بسیار ساده است، شما یک چمدان لباس مناسب بر می‌دارید و بدون نیاز به ویزا با گذرنامه‌ای معتبر به یکی از نزدیک‌ترین مقصد‌های گردشگری نزدیک ایران می‌روید و بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر خانوادگی‌تان را تجربه می‌کنید.
نزدیکی فرهنگی و سنتی با مردم این کشور احساس غربت را به دل شما نمی‌آورد و شما در همه‌ی لحظات سفر از معاشرت با مردم محلی لذت می‌برید.

ایروان هتل‌های خوب و جذابی دارد که شما با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر میهمان یکی از بهترین‌های آنجا می‌شوید. در همه‌ی هتل‌ها برنامه‌ی صبحانه ارمنی به‌طور رایگان تنظیم شده و شما بدون نگرانی می‌توانید روزتان را آغاز کنید.

اگر به پیاده‌روی علاقه دارید، حتما محله‌های قدیمی ایروان را ببینید و فراموش نکنید از دکه‌های پیراشکی‌فروشی، مزه‌ی بی‌نظیر پیراشکی‌های روسی را بچشید.

با اینکه هوا کمی خنک شده و از گرمای هوای تابستان خبری نیست، اما شما هیچ محدودیتی در استفاده از امکانات ندارید و می‌توانید در استخرهای آب‌گرم برخی هتل‌ها آب‌تنی کنید و از سرگرمی‌های پارک‌های بزرگ ایروان هم با فرزندانتان لذت ببرید.

برای تعطیلات پیش‌رو می‌توانید برنامه‌ی خوبی برای یک سفر پاییزه هماهنگ کنید، کافی است همین الان سری به وب سایت آژانس مقتدر سیر بزنید و از برنامه‌های تور ارمنستان آگاه شوید.

سفر به شهری مدرن و سنتی کنار ساحل در ترکیه با تور آنتالیا
با تور آنتالیا پاییز را هم تابستانی کنید. اقامتی جذاب در این شهر مدرن که مملو از هتل‌ها و رستورانهای شیک داشته باشید و از تعطیلاتتان لذت ببرید. هم تفریح کنید و هیجان داشته باشید و هم به بخش‌های تاریخی شهر و خانه‌های سنتی سری بزنید و از تلفیق مدرنیته و سنت لذت ببرید.
 
 کاهش دما را در این فصل را در آنتالیا جدی نگیرید. چون امکانات و تجهیزات پیشرفته امکان استفاده‌ی شما از پارک‌های آبی لوکس‌ترین هتل‌های شهر را می‌دهد و شما بدون نگرانی می‌تواند با اقامت در هریک از آنها حسابی تفریح کنید.
همین شرایط در برخی از پارک‌های آبی هم فراهم است. یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی این شهر اند او لجند است که از بخش‌های متنوع تشکیل شده که برای تمامی سنین وسایل بازی در نظر گرفته شده است، به راحتی یک روز را همراه عزیزانتان در این پارک تفریح می‌کنید.

کافی است برنامه‌های خود را تنظیم کنید و از کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر راهنمایی بگیرید و با داشتن گذرنامه‌ی معتبر راهی آنتالیا شوید و از فرودگاه هم با ترنسفر فرودگاهی رایگان به سمت هتل انتخابی‌تان می‌روید.

برای بهترین خرید‌ سالیانه هم به مال‌های آنتالیا سر بزنید، یکی از مهم‌ترین آنها ترا سیتی است که خیلی ساده با خطوط اتوبوس شهری به آن می‌رسید و مناسب‌ترین خریدهای فصلتان را در فروشگاه‌های برندهای مشهور دنیا انجام دهید.
سفر به کشوری اروپایی آسیایی با تور قبرس
 تور قبرس یعنی سفری هم‌زمان به کشور‌های یونان و ترکیه! در واقع این مقصد در میان این دو فرهنگ است و شما می‌توانید  در  آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای آرام آنجا روز‌های دلچسبی بگذرانید. هر میهمانی که مسافر این‌جا هستند، حتما به دنبال غذاهای خوش طعمی که با ترکیبی از دستور ‌غذاهای یونانی و ترکی پخته می‌شود، هستند. مثلا هالومی، پنیر سفید و خوشمزه‌ای است که سرخ شده و همراه سبزیجات معطر، به عنوان پیش‌غذا سرو می‌شود.

عاشقان کباب و غذاهای گوشتی هم در حقیقت وارد بهشت شده‌اند و باید سوولاکی این غذای یونانی را سفارش دهند.

قبرس کشوری‌ است که امکانات خوبی برای جذب توریست دارد و شما به سادگی باه همراه داشتن گذرنامه همراه تور قبرس شمالی میهمان این کشور شوید و در هتل‌های ساحلی و زیبای نیکوزیا اقامت کنید.

این شهر گردشگری اروپایی، هتل‌های لوکس و دیدنی دارد که با استخرهای سرپوشیده و روباز و یا سواحل اختصاصی  مورد توجه گردشگران است.

می‌توانید با راهنمایی کارشناسان آژانس مقتدر سیر پس از اخذ ویزای تور قبرس اروپایی ، بخش زیبای دیگر این کشور را هم ببینید و مسافر اروپا شوید.
لارناکا و لیماسول بخش‌های اروپایی این جزیره هستند که به سادگی می‌توانید در آن اقامت کنید و در این فصل که قیمت‌ها شکسته شده، مقرون به‌صرفه‌تر و کمی ارزان‌تر از فصل‌های پرطرفدار می‌توانید میهمان قبرس اروپایی شوید.  پس همین الان با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای مسافرت آینده‌ی خود برنامه‌ریزی کنید.
سفری تابستانی در رنگارنگی پاییز با تور مارماریس
هر آنچه از یک سفر ساحلی در تابستان انتظار داشته‌اید را در پاییز هم می‌توانید از تور مارماریس بخواهید. ساحل‌های زیبا، با آب‌های درخشان، مناظر طبیعی بکر و کوه‌هایی زیبا با اماکن باستانی تنها بخشی از جذابیت‌های گردشگری به این نقطه از ترکیه است.

در همین روزهای پاییزی که کمی دمای هوا تغییر کرده هم شما می‌توایند از همه‌ی این امکانات استفاده کنید. تجهیزات پیشرفته‌ و مدرن هتل‌های لوکس و پنج ستاره در مارماریس پاییزتان را هم تابستانی می‌کند و شما می‌توانید بدون نگرانی و اتفاقا با قیمت‌هایی ارزان‌تر از فصل تابستان میهمان این هتل‌ها باشید.

تور‌های مارماریس که توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می‌شود معمولا در بین هتل‌های چهار و پنج ستاره برگزار می‌شود که فهرست کاملی از آنها در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر است. اکثر این هتل‌ها دارای خدمات سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته هستند و برخی برنامه‌های مفرح و شبانه، در هتل‌ها، برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

اگر از خوشگذرانی در ساحل و بازی‌های آبی کمی خسته شدید، می‌توانید به جاذبه‌ی دیگر مارماریس سر بزنید و بهترین سوغاتی‌های سفرتان را از بازرا بزرگ مارماریس بخرید و از سفرتان لذت ببرید.

برای رسیدن به هر یک از این خوشی‌ها در این شهر زیبا، یکی از برنامه‌های تور مارماریس را انتخاب کنید و در اولین فرصت میهمان آنجا شوید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی

برای نگهداری توت فرنگی ۲ روش وجود دارد. می‌توانید توت فرنگی‌ها را بشویید و بسته بندی کنید و در فریزر قرار دهید تا چند ماه از توت فرنگی منجمد شده استفاده کنید. یا توت‌ها را برای چند روز در یخچال نگهداری کنید.

اما رعایت کردن نکات ساده به شما کمک می‌کند تا ماندگاری این میوه خوش طعم را افزایش دهید و از بدمزه شدن و خراب شدن آن جلوگیری کنید. در ادامه به نکاتی مهم در مورد روش نگهداری توت فرنگی برای طولانی مدت اشاره شده است.

۱- نگهداری توت فرنگی در فریزر

به گزارش اکالا، اگر مقدار توت فرنگی که تهیه کرده‌اید زیاد است، بهتر است آن‌ها را بسته بندی کنید و در فریزر قرار دهید. در این روش باید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: توت فرنگی‌ها را بشویید

برای شروع باید توت فرنگی‌ها را بشویید و به طور کامل ضدعفونی کنید. سرکه بهترین ماده برای تمیز کردن باکتری‌ها و جلوگیری از رشد کپک در بافت توت فرنگی است.

برای شستن توت فرنگی‌ها ابتدا باید توت‌های خراب و نرم را جدا کنید. سپس توت فرنگی‌های سالم را در یک ظرف مناسب بریزید. ۱ لیوان سرکه به ظرف اضافه کنید و در ادامه ۳ لیوان آب نیز در ظرف بریزید.

حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا توت فرنگی‌ها در ترکیب آب و سرکه بمانند و بعد آن‌ها را چند بار آبکشی کنید تا بوی سرکه از بین برود.

مرحله دوم: توت فرنگی‌ها را خشک کنید

بعد از این که توت فرنگی‌ها را شستید، باید آن‌ها را برای چند دقیقه در آبکش قرار دهید تا آب اضافه‌شان خارج شود. در ادامه یک پارچه تمیز روی میز پهن کنید و توت فرنگی‌ها را روی پارچه بچینید تا کاملا خشک شوند.

بهتر است در این مرحله برگ‌های سبز قسمت فوقانی توت فرنگی‌ها را جدا کنید و بعد آن‌ها را منجمد کنید.

مرحله سوم: توت فرنگی‌ها را در سینی بریزید و منجمد کنید

در این مرحله باید توت فرنگی‌های خشک شده را در یک سینی تمیز بچینید و سینی را برای چند ساعت در فریزر قرار دهید تا توت‌ها منجمد شوند. توجه داشته باشید که در این مرحله باید توت‌ها را با فاصله کنار هم قرار دهید تا به هم نچسبند.

مرحله چهارم: توت فرنگی‌ها را بسته بندی کنید

بعد از این که توت فرنگی‌ها منجمد شدند، سینی را از فریزر خارج کنید و میوه‌ها را داخل کیسه‌های زیپ دار بریزید. درب کیسه را محکم ببندید و بعد کیسه‌ها را در فریزر قرار دهید. با این روش دیگر توت فرنگی‌ها بعد از منجمد شدن به هم نمی‌چسبند و ظاهر خود را حفظ می‌کنند.

۲- نگهداری توت فرنگی شسته نشده در یخچال

یکی از روش‌های رایج نگهداری توت فرنگی این است که درست بعد از خرید میوه، آن را در یخچال قرار دهید. در این روش باید توت فرنگی را در یک ظرف با درپوش باز قرار دهید تا هوا به خوبی بین میوه‌ها جریان داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که شستن توت فرنگی و سپس قرار دادن آن در یخچال ماندگاری آن را کاهش می‌دهد. هر چقدر این میوه را از رطوبت و خیسی دور نگه دارید، ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. با این روش می‌توانید کیفیت توت فرنگی‌ها را تا چند روز حفظ کنید.

۳- نگهداری توت فرنگی در دستمال رولی

یکی از روش‌های تازه نگه داشتن توت فرنگی قرار دادن آن در دستمال رولی است. در این روش باید توت فرنگی‌ها را با مقداری آب و سرکه بشویید و روی پارچه پهن کنید تا کاملا خشک شوند. در ادامه چند لایه دستمال کاغذی روی یک ظرف قرار دهید و توت‌ها را در ظرف بچینید.

حالا می‌توانید این ظرف را در یخچال قرار دهید. دستمال کاغذی رطوبت اضافه توت فرنگی‌ها را به خود جذب می‌کند و از همین رو با این روش می‌توانید تا چند روز از توت فرنگی سالم و شسته شده استفاده کنید.

می‌توانید از این روش برای نگهداری توت فرنگی‌های شسته نشده نیز استفاده کنید. در این روش ماندگاری توت فرنگی‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و تا یک هفته سالم می‌مانند.

۴- نگهداری توت فرنگی در شیشه درب دار

راهکار بعدی برای نگهداری توت فرنگی قرار دادن توت‌های تازه در یک شیشه غیرقابل نفوذ و خشک است. در این روش باید توت فرنگی‌های سالم و کاملا خشک و شسته نشده را در شیشه‌های تمیز بریزید و سپس درب شیشه را محکم ببندید.

در ادامه شیشه توت فرنگی را در یخچال قرار دهید. با این روش می‌توانید تا حدود ۲ هفته توت فرنگی‌ها را به صورت تازه حفظ کنید. به خاطر داشته باشید که اگر در این روش توت فرنگی‌های شما خیس باشند، خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهند.

نکاتی که باید در مورد سالم نگه داشتن توت فرنگی بدانید!

در ادامه به چند نکته طلایی در مورد سالم نگه داشتن توت فرنگی اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای نگهداری توت فرنگی سعی کنید در زمان خرید به کیفیت میوه توجه کنید. هر چقدر توت فرنگی‌هایی که تهیه می‌کنید، تازه‌تر و سالم‌تری باشند، ماندگاری آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. بهتر است توت فرنگی‌ها را درست بعد از این که تهیه کردید، به یخچال منتقل کنید. رطوبت و گرما موجب فساد توت فرنگی می‌شود و کیفیت میوه را کاهش می‌دهد. قبل از قرار دادن توت فرنگی در یخچال حتما آن را به دقت بررسی کنید و توت فرنگی‌های نرم، فاسد و پوسیده را جدا کنید. بی‌توجهی به این موضوع موجب خراب شدن بقیه توت فرنگی‌ها می‌شود. برای فریز کردن توت فرنگی می‌توانید توت‌ها را به صورت ورقه‌ای یا هر شکلی که دوست دارید خرد کنید و بعد منجمد کنید تا فضای کمتری را اشغال کنند. به خاطر داشته باشید که با فریز کردن توت فرنگی بخش زیادی از ویتامین C آن‌ها از بین می‌رود. می‌توانید از توت فرنگی منجمد شده برای تهیه انواع اسموتی، دسر و مربا استفاده کنید. اگر توت فرنگی را در یخچال قرار می‌دهید، بهتر است آن را در روزهای ابتدایی مصرف کنید. بیشترین زمان ماندگاری توت فرنگی در یخچال ۷ روز است و بعد از آن کیفیت خود را از دست می‌دهد. برخی افراد برای افزایش ماندگاری توت فرنگی در یخچال آن را برای چند دقیقه کوتاه در آب جوش قرار می‌دهند. این کار از کپک زدن توت فرنگی جلوگیری می‌کند، اما موجب نرم و تیره شدن رنگ آن می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی